۰ نفر

فوری/ فعالیت ادارات این استان فردا با 2 ساعت تاخیر آغاز می شود

۱۱ تیر ۱۴۰۳، ۲۰:۴۹
کد خبر: 850855
فوری/ فعالیت ادارات این استان فردا با 2 ساعت تاخیر آغاز می شود

روابط عمومی استانداری سیستان وبلوچستان اعلام کرد؛فعالیت ادارات منطقه سیستان فردا با دو ساعت تأخیر آغاز می شود.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان اعلام کرد:نا بر تصمیم مدیریت بحران استانداری سیستان وبلوچستان با توجه به استمرار شرایط جوی و وزش باد و طوفان، فردا سه شنبه مورخ  ۱۲ تیر ماه فعالیت کلیه ادارات و بانک ها در پنج شهرستان منطقه سیستان بجز دستگاه های امدادی، درمانی و خدمات رسان با دو ساعت تأخیر آغاز می‌شود.

به گفته مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان طوفان شدیدی ۱۱۵ کیلومتری بامداد دوشنبه زابل را در نوردید و گرد و غبار حاصل از آن شعاع دید افقی را به ۸۰۰ متر کاهش داد.

محسن حیدری اظهار کرد: در شهرستان زهک بیشینه سرعت باد به ۸۰ کیلومتر بر ساعت رسید و دید افقی را در ایستگاه هواشناسی تا ۸۰۰ متر کاهش داد.

وی ادامه داد: تا چهارشنبه با تشدید جریانات شمالی در سیستان، وزش باد شدید و گرد و خاک در برخی نقاط توفان، کاهش دید افقی، کاهش کیفیت هوا و اختلال در تردد پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان عنوان کرد: در این مدت در نواحی مرکزی، نوار غربی و مرز شرقی استان وزش باد و گرد و خاک با شدت کمتر نسبت به نواحی شمالی و افزایش غبار پیش بینی می‌شود.

وی از شهروندان خواست از تردد غیر ضروری بیماران تنفسی، افراد سالخورده و کودکان، در زمان غبار آلود شدن هوا خودداری و احتیاط در ترددهای جاده ای و محافظت از گلخانه‌ها و محصولات را در نظر بگیرند همچنین از کار در ارتفاعات جدا پرهیز کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha