۰ نفر

مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان‌شرقی خبر داد:

پرواز ۱۸ شرکت هواپیمایی داخلی و خارجی به فرودگاه تبریز

۱۳ تیر ۱۴۰۳، ۱۰:۵۲
کد خبر: 851187
پرواز ۱۸ شرکت هواپیمایی داخلی و خارجی به فرودگاه تبریز

اقتصاد آنلاین : مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان‌شرقی گفت: ۱۶ شرکت هواپیمایی داخلی و دو شرکت هواپیمایی خارجی، به طور منظم از فرودگاه بین‌المللی شهید مدنی تبریز پرواز دارند.

به گزارش اقتصاد آنلاین ، رامین آذری ظهر امروز _سه شنبه دوازدهم تیر_ در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تعدادی از شرکت‌های هواپیمایی نیز پروازهای موردی و نامنظم از فرودگاه تبریز انجام می‌دهند، اظهار کرد: ۱۶ شرکت هواپیمایی داخلی از ۲۱ شرکت فعال هوایی داخل کشور و ۲ شرکت هواپیمایی خارجی پرواز منظم با برنامه از فرودگاه تبریز انجام می‌دهد.
وی با اعلام آمادگی برای برقراری پروازهای تمام شرکت‌های هواپیمایی داخلی و خارجی، افزود: اکنون این فرودگاه به ۹ شهر داخل کشور و چهار کشور خارجی پروازهای منظم و برنامه‌ای دارد.
مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه این فرودگاه در برقراری پروازهای خارجی رتبه چهار کشور را کسب کرده است، خاطرنشان کرد: در سال گذشته یک میلیون و ۷۰۰ هزار مسافر با انجام ۱۲ هزار پرواز از طریق این فرودگاه به مقاصد مختلف جابجا شدند.
آذری با اشاره به اینکه تلاش می‌شود این فرودگاه با برقراری ارتباط هوایی منظم و با برنامه با استانبول و از این شهر به سایر کشورها به کانون منطقه‌ای تبدیل شود، ادامه داد: در این بازه زمانی ۱۲ هزار پرواز غیرمسافربری از جمله آموزشی و نظامی نیز در این فرودگاه انجام شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha