۰ نفر

ظریف: می‌توانیم با تمام جهان ارتباط داشته باشیم

۱۳ تیر ۱۴۰۳، ۲۱:۲۹
کد خبر: 851312
ظریف: می‌توانیم با تمام جهان ارتباط داشته باشیم

یزد- وزیر اسبق امور خارجه گفت: در دولت پزشکیان اختلاس‌گران جایگاهی نخواهند داشت.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، محمدجواد ظریف شامگاه چهارشنبه در جمع طرفداران مسعود پزشکیان از نامزدهای ریاست جمهوری در مسجد حظیره یزد، گفت: ما امروز در برابر یک انتخاب تاریخی قرار گرفته ایم و در مرحله اول ۶۰ درصد مردم ایران اعلام کردند که از شرایط فعلی راضی نیستند و خواستار تغییر هستند و همه ما این جمعه به تغییر رأی خواهیم داد و افرادی که باعث تحریم شدند را به خانه خواهیم فرستاد.

وی افزود: این انتخاب ماست و فرصت انتخاب را از دست ندهیم و اجازه ندهیم گروهی در برابر ۸۰ میلیون بیننده هوشیار ایرانی در برابر دوربین نگاه کنند و به ما دروغ بگویند و ما به فردی رأی خواهیم داد که قول داده به ما دروغ نگوید و منافع مردم را به منافع هم گروهی‌هایش ترجیح می‌دهد.

ظریف ادامه داد: من بارها مراسم تکریم ابا عبدالله الحسین (ع) را در این مسجد دیدم و امروز برای من افتخار است که در مسجد حظیره حضور دارم و امیدوارم مردم ما روز جمعه سربلند شوند.

وی افزود: می‌توانیم با تمام جهان ارتباط داشته باشیم و شعار نه شرقی و نه غربی را بار دیگر زنده کنیم و امید را به جامعه برگردانیم و شما مردم می‌توانید اما روز جمعه روز انتخاب است و باید جمعه نگاه به آینده داشته باشیم و آینده خود را فدای گذشته نمی‌کنیم و اجازه نخواهیم داد که گروهی آینده ما را به گذشته خود وصل کنند و با نا امید کردن ما به قدرت خود ادامه دهند.

وزیر اسبق امور خارجه ادامه داد: در این دولت اختلاس‌گران و متوهمان جایی نخواهند داشت اما آغوش دولت برای همگان باز خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha