۰ نفر

حمایت قاطع ۱۷۸ نفری اقتصاددانان از پزشکیان/ همسر عضو تیم اقتصادی جلیلی از پزشکیان حمایت کرد

۱۳ تیر ۱۴۰۳، ۱۴:۳۴
کد خبر: 851242
حمایت قاطع ۱۷۸ نفری اقتصاددانان از پزشکیان/ همسر عضو تیم اقتصادی جلیلی از پزشکیان حمایت کرد

اقتصاددانان با طیف‌های مختلف فکری و از دانشگاه‌های سراسر کشور طی بیانیه‌های متعدد از دکتر پزشکیان حمایت کرده و از هموطنان عزیز دعوت کرده‌اند در انتخابات به دکتر پزشکیان رای دهند.

به گزارش اقتصاد آنلاین ، ۱۷۸ نفر از اقتصاددانان مختلف کشور شامل افرادی چون ستاری‌فر، طیب‌نیا، مسعود نیلی، غنی‌نژاد، رنانی، هادی زنوز، برادران شرکا، فرهاد نیلی، فرشاد مومنی، راغفر، امیر کرمانی، روغنی زنجانی، عبده تبریزی، حسن‌تاش، میدری، مردوخی، عبادی،عباسی‌نژاد، شریف‌زادگان، ساسان، شجری، افقه، آرمن، فرازمند، دل‌انگیزان، فطرس، بهبودی، بهشتی، دادگر، عزتی، چشمی، سحابی، کردبچه، یوسفی شیخ رباط، دهقان دهنوی، ختایی و ۱۴۰ اقتصاددان دیگر در پیام‌های متعدد از دکتر پزشکیان حمایت کرده و با توجه به شرایط حساس، مردم عزیز کشور را دعوت به شرکت در انتخابات کرده‌اند.

همسر عضو اصلی ستاد جلیلی، حامی پزشکیان

نکته جالب این لیست، حمایت همسر عضو اصلی ستاد جلیلی از پزشکیان است. دکتر زهرا افشاری، استاد دانشگاه الزهرا و همسر دکتر شیبانی در حالی از پزشکیان حمایت کرده است که همسر ایشان یعنی دکتر شیبانی سال‌هاست در کنار جلیلی و در تیم اقتصادی او حضور دارد و احتمال زیاد در دولت جلیلی یکی از مسئولین اقتصادی دولت باشد.

لیست اقتصاددانی که از پزشکیان حمایت کرده اند در این لینک قابل مشاهده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha