۰ نفر

کشف ۱۴ کیلوگرم شیشه از ۲ سوداگر مرگ

۶ تیر ۱۴۰۳، ۲۱:۰۴
کد خبر: 849979
کشف ۱۴ کیلوگرم شیشه از ۲ سوداگر مرگ

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ از کشف ۱۴ کیلوگرم مخدر شیشه از ۲ قاچاقچی سابقه‌دار موادمخدر در جنوب غرب پایتخت خبرداد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، سرهنگ حسین باباپور در تشریح جزئیات این خبر گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ در راستای مبارزه قاطع و همه جانبه با قاچاقچیان و سوداگران مرگ و برخورد ویژه با عوامل و عناصراصلی تهیه و توزیع مواد مخدر در پایتخت، با انجام اقدامات پلیسی گسترده متوجه شدند که دو نفر از قاچاقچیان موادمخدر اقدام به توزیع گسترده مواد روانگردان در مناطق جنوب غرب تهران کرده‌اند و از همین رو با گسترش چتر اطلاعاتی، فعالیت مجرمانه متهمان را تحت نظر قرار دادند.

وی با اشاره به شناسایی مخفیگاه متهمان در جنوب غرب تهران، گفت: در همین راستا نیز هماهنگی با مقام قضایی انجام و مجوزهای لازم اخذ شد و سرانجام در عملیاتی پلیسی دو قاچاقچی دستگیر و ۱۴ کیلوگرم روانگردان شیشه از آنان کشف و ضبط شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ در پایان خاطرنشان کرد: دو متهم پس از دستگیری به مقر پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب منتقل و پس از انجام تحقیقات تکمیلی و بازجویی های فنی برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha