۰ نفر

گوشی ارزان ریلمی C۶۱ با بدنه ضد آب از راه رسید

۹ تیر ۱۴۰۳، ۹:۰۲
کد خبر: 850337
گوشی ارزان ریلمی C۶۱ با بدنه ضد آب از راه رسید

گوشی ریلمی سی ۶۱ – Realme C۶۱ نخستین گوشی اقتصادی سری C این کمپانی است که در برابر نفوذ گرد و غبار و رطوبت مقاوم خواهد بود. در ادامه با مشخصات این گوشی بیشتر آشنا خواهیم شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از گجت نیوز، کمپانی چینی ریلمی امروز از گوشی جدید و اقتصادی خود به نام ریلمی C۶۱ رونمایی کرد. این گوشی از یک قاب فلزی بهره برده و نخستین محصول از خانواده Realme C است که به استاندارد IP۵۴ برای مقاومت در برابر نفوذ گرد و غبار و رطوبت مجهز می‌شود.

مشخصات فنی گوشی ریلمی C۶۱

گوشی ارزان ریلمی C۶۱ با بدنه ضد آب از راه رسید

ریلمی سی ۶۱ یک گوشی کاملا اقتصادی است و مشخصات فنی آن نیز گویای همین مساله هستند. این گوشی از تراشه Unisoc T۶۱۲ بهره برده و با ۴ یا ۶ گیگ رم به دست مشتریان می‌رسد. علاوه بر این، صفحه نمایش آن نیز از پانل‌های ال سی دی ساده بهره برده و رزولوشن HD+ دارد. این صفحه نمایش دوام بالایی داشته و ظاهرا از یک لایه محافظ نیز بهره می‌برد که استاندارد دوام بالای TUV Rheinland را کسب کرده است.

گوشی ارزان ریلمی C۶۱ با بدنه ضد آب از راه رسید


حسگر اصلی ماژول دوربین دوگانه این گوشی اقتصادی ۳۲ مگاپیکسلی بوده و در کنار آن نیز یک حسگر تشخیص عمق قرار گرفته است. از طرف دیگر، ظرفیت باتری Realme C۶۱ نیز ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت بوده و پس از گذشت هزار سیکل کامل شارژ ۸۰ درصد از توان شارژدهی خود را حفظ خواهد کرد.
گوشی جدید ریلمی در دو رنگ سبز و مشکی رونمایی شده و فروشش از فردا آغاز خواهد شد. قیمت نسخه پایه آن با ۴ گیگ رم و ۶۴ گیگ حافظه داخلی برابر با ۹۲ دلار است؛ درحالیکه مدل‌های ۴/۱۲۸ و ۶/۱۲۸ آن به‌ترتیب ۱۰۰ و ۱۰۷ دلار قیمت خواهند داشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha