۰ نفر

فوری / کارمندان ۹ تیرماه تعطیل شدند

۹ تیر ۱۴۰۳، ۱:۳۰
کد خبر: 850304
فوری / کارمندان ۹ تیرماه تعطیل شدند

رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی گفت: کارکنانی که پای صندوق رای هستند و بعد از ساعت ۲۴ شمارش آرا را انجام می دهند، فردا تعطیل خواهند بود و نگران حضور خود در محل کار نباشند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، بهنام نظری در ستاد انتخابات استان مرکزی در اراک اظهار کرد: با توجه به ادامه فرآیند رای گیری، اخذ رای تا ساعت ۲۴ امشب تمدید شد.

وی ادامه داد: تمام هزار و ۶۸ شعبه در امنیت کامل فرایند رای گیری را انجام داده اند .

رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی تصریح کرد: اگر انتخابات به مرحله دوم کشیده شود، فرآیند آن یک هفته بعد یعنی ۱۵ تیرماه انجام خواهد شد و در این زمینه هیچ نگرانی در استان وجود ندارد.

وی با بیان این مطلب که کارکنانی که پای صندوق رای هستند و بعد از ساعت ۲۴ شمارش آرا را انجام می دهند، فردا تعطیل خواهند بود و نگران حضور خود در محل کار نباشند، افزود: کارکنان شیفتی مشمول این تعطیلی نیستند و باید هماهنگی لازم را با مجموعه خود داشته باشند و نیروهای نظامی و انتظامی برابر آیین نامه اجرایی خود موظف به حضور یا عدم حضور هستند.

همچنین دبیر ستاد انتخابات استان خوزستان از ارائه مرخصی تشویقی به دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات در استان برای روز شنبه هفته جاری خبر داد.

حجت الله دهدشت، مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری خوزستان بامداد شنبه در گفتگویی رسانه‌ای گفت: حسب دستور استاندار خوزستان آن دسته از پرسنل ادارات و سازمان‌ها که با تأیید فرماندار شهرستان، جزو دست اندرکاران برگزاری انتخابات بوده اند، روز شنبه مورخ ۹ تیرماه شامل مرخصی تشویقی بوده و الزامی برای حضور در محل کار ندارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha