۰ نفر

پروازهای بم لغو شد

۸ تیر ۱۴۰۳، ۱۸:۴۰
کد خبر: 850265
پروازهای بم لغو شد

مدیرکل فرودگاه‌های استان کرمان با اشاره به ادامه روند بهسازی سطوح پروازی فرودگاه شهدای بم گفت: سطوح پروازی این فرودگاه از امروز (جمعه) هشتم تیرماه به مدت چهار ماه بسته شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل فرودگاه های استان کرمان، علی جزینی زاده روز جمعه افزود: مجوز انسداد سطوح پروازی فرودگاه شهدای بم طی هماهنگی های به عمل آمده با مسئولان استان کرمان، سازمان هواپیمایی کشوری ،شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران و فرمانداری شهرستان بم صادر شده است.

وی وجود ترک های طولی، عرضی و شن‌زدگی شدید عوامل پروازی فرودگاه شهدای بم را علت بهسازی اساسی این باند اعلام کرد و اظهار داشت: بنا بر ضرورت حفظ ایمنی پروازها و نشست و برخاست بهتر هواپیماها در این فرودگاه، بهسازی کلی سطوح پروازی از محل اعتبارات شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران از مدتی پیش آغاز شده است.

مدیرکل فرودگاه های استان کرمان از انجام پرواز حین عملیات بهسازی در ماه های گذشته خبر داد و گفت: همزمان با پروژه بهسازی سطوح پروازی، اجرای پروژه های متعدد دیگر در بخش های ترمینالی، محوطه ها و ابنیه فرودگاه از محل اعتبارات شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران در شرایط دمایی بالای ۴۰ درجه سانتی‌گراد در حال انجام است.

وی در ادامه با عذرخواهی از مردم شرق استان کرمان و شهرستان دارالصابرین بم عنوان کرد: باند فرودگاه شهدای بم برای حفظ و ارتقای ایمنی پروازها و رفاه حال هم استانی ها در بازه چهار ماهه تحویل پیمانکار شده است.

جزینی‌زاده ادامه داد: فرودگاه بم پس از آن با چهره و فعالیتی جدید و ایمن‌تر از پیش در خدمت شهروندان خواهد بود.

استان کرمان دارای پنج فرودگاه در شهرهای کرمان، بم، جیرفت، سیرجان و رفسنجان است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha