۱ نفر

چرا مابه التفاوت افزایش حقوق بازنشستگان پرداخت نشد؟

۶ تیر ۱۴۰۳، ۲۰:۲۵
کد خبر: 849978
چرا مابه التفاوت افزایش حقوق بازنشستگان پرداخت نشد؟

تعدادی از بازنشستگانی که نسبت به عدم پرداخت مابه التفاوت افزایش حقوق بازنشستگان بابت فروردین ماه معترض بودند، در تماسی اعلام کردند که بازنشستگانی که در لیست پرداخت با حرف ابتدای نام خانوادگی (م) بودند، هنوز این مبلغ مابه التفاوت را دریافت نکردند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایلنا، این موضوع درحالی است که سایر حروف الفبا پس از حرف (م) مانند بازنشستگان و مستمری بگیرانی که نام خانوادگی آن‌ها با حروم (هـ و..) شروع می‌شود، این مبلغ را دریافت کردند.

علی دهقان کیا (رئیس هیات مدیره کانون بازنشستگان تامین اجتماعی تهران) اعلام کرد: در تماسی که با معاون بیمه‌ای سازمان تامین اجتماعی داشتیم، مشخص شد که تعدادی از بازنشستگان در لیست حضور نداشتند و به علت وجود روز تعطیل در این هفته، پرداخت حقوق آن‌ها به روزهای بعد موکول شده و بزودی پرداخت می‌شود و بازنشستگان گرامی نگران این موضوع نباشند.

وی ادامه داد: درباره قانون جدید همسان‌سازی‌ها و علی الحساب پرداختی یک میلیون تومانی نیز، دوستان مسئول در سازمان تامین اجتماعی اطلاعی نداشتند، اما ما متوجه شدیم در صورت تحقق درآمد ناشی از انتقال سهام دولت به عنوان رد دیون به سازمان، این اقدام برای بازنشستگان تامین اجتماعی نیز مانند بازنشستگان کشوری و لشگری انجام خواهد پذیرفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha