۰ نفر

چاهار، محصول جدید جیبی‌مو در حوزه مدیریت نقدینگی رونمایی شد

۶ تیر ۱۴۰۳، ۱۲:۰۰
کد خبر: 849877
چاهار، محصول جدید جیبی‌مو در حوزه مدیریت نقدینگی رونمایی شد

شرکت «جیبی‌مو» که یکی از شرکت‌های فعال در صنعت فین‌تک است، طی مراسمی با همکاری فیناپ‌ایونت از محصول تازه خود به‌نام «چاهار» رونمایی کرد. محصول جدید جیبی‌مو به مدیریت منابع و نقدینگی کسب‌وکارهای بزرگ کمک خواهد کرد.

به گزارش اقتصاد آنلاین، مهدی مرادیان،‌ مدیرعامل جیبی‌مو در ابتدای رویداد رونمایی از چاهار درباره اهداف راه‌اندازی جیبی‌مو صحبت و تاریخچه‌ای از سیر تکاملی این شرکت فین‌تکی را ارائه کرد. مرادیان گفت: «جیبی‌مو براساس ایده یک شبکه پرداخت P2P از سال ۱۳۹۶ شکل گرفت و بر همین مبنا اساس فعالیت‌های‌مان را روی نوآوری و تنوع در بازار قرار دادیم. ما در مسیر توسعه شرکت قدم‌های زیادی را برداشته‌ایم و اکنون جیبی‌مو فقط یک شبکه‌ پرداخت P2P نیست.»

مهدی مرادیان ادامه داد: «پس از آنکه از سال ۹۸ گروه مالی فارابی به واسطه شرکت سوشیانت به مجموعه سهامداران جیبی‌مو اضافه شد، سیر دگردیسی جیبی‌مو سرعت گرفت و این شرکت وارد نسل دوم خود شد. در آن زمان جیبی‌مو خدمات گردش مالی را در ۱۰ بانک در حوزه B2B به کارگزاری فارابی ارائه می‌داد اما در نسل دوم ، مجوز پرداختیاری و خدمات درگاه پرداخت توسعه یافتند و ما توانستیم ورود به بازارهای مالی متفاوت را برای مشتریان‌مان فراهم کنیم. در سال ۱۴۰۲ با اعتماد گروه مالی فارابی مالکیت جیبی‌مو به این گروه منتقل شد و از آن پس، خدمات‌مان گسترش یافت. از سال گذشته که وارد نسل سوم جیبی‌مو شده‌ایم، بانک‌ها و پی‌اس‌پی‌های مختلفی با جیبیمو همکاری می‌کنند و این شرکت می‌تواند ده‌ها همت پردازش را داشته باشد.»

چاهار، محصول جدید جیبی‌مو در حوزه مدیریت نقدینگی رونمایی شد

چاهار؛ محصولی برای مدیریت نقدینگی و منابع مالی

رحمان بابازاده، مدیر اجرایی کارگزاری فارابی، در مراسم رونمایی از محصول چاهار گفت: «جیبی‌مو در تمامی سال‌های فعالیت خود همواره نوآوری را سرلوحه کار قرار داده و راه‌اندازی سامانه مدیریت نقدینگی یکی از تازه‌ترین اقدامات این شرکت برای افزایش ارائه خدمات مالی است.»

مرادیان نیز در ادامه گفت: «مدیریت نقدینگی و منابع مالی مخصوصا در شرایط بحرانی اهمیت زیادی دارد و با توجه به نظریه اقتصاد اتریشی، تصمیم‌های نهاده‌های پولی و اعتباری در چرخه کسب‌وکارها بسیار مهم است و به ابزاری برای بهبود نقدینگی و اعتباربخشی آن‌ها تبدیل می‌شود.»

مدیرعامل جیبی‌مو با تاکید بر هماهنگی بین محصولات جیبی‌مو گفت: «یکی از موضوعاتی که سازمان‌ها همیشه به دنبال آن هستند، مدیریت درست منابع است و به همین خاطر ما چاهار را ایجاد کردیم. دلیل نامگذاری این سامانه هم این است که چهار اقدام اصلی را انجام می‌دهد. اقداماتی مانند روش‌های دریافت پول مدرن، مدیریت نقدینگی سازمانی، تسویه هوشمند و کسب منفعت و درآمد غیرعملیاتی از منابع سازمانی است که چهارمی از همه آن‌ها مهم‌تر است.» مرادیان در ادامه توضیح داد که در چاهار سرویس دایرکت دبیت روی بانک‌های دی، تجارت، ملی و ملت انجام می‌شود و از دیگر خدمات این محصول می‌توان به خدماتی چون شناسه‌دار کردن مشتریان، مدیریت نقدینگی، خدمات جابه‌جایی منابع، حساب پشتیبان و بانکداری باز در انتقال وجه هوشمند اشاره کرد.

چاهار، محصول جدید جیبی‌مو در حوزه مدیریت نقدینگی رونمایی شد

مدیرعامل جیبی‌مو تاکید کرد که این محصول در یک سال آینده خدمات بیشتری را برای تبدیل شدن به یک دستیار مالی هوشمند ارائه خواهد کرد. به گفته مرادیان، چاهار به‌صورت نسخه وب در دسترس کسب‌وکارهای بزرگ و کسب‌وکار کوچکی است که تراکنش بالا دارند و کسب‌وکارهای کوچک و متوسط مخاطب هدف جیبی‌مو هستند.

مدیرعامل جیبی‌مو در پایان این رویداد به بهره‌گیری از سرویس‌های هوش مصنوعی برای شناسایی منابع مالی و استفاده از فرصت‌های سرمایه‌گذاری اشاره کرد. او همچنین از راه‌اندازی یک سیستم پیشنهاددهی از طریق هوش مصنوعی در مراحل بعدی خبر داد.

چاهار، محصول جدید جیبی‌مو در حوزه مدیریت نقدینگی رونمایی شد

چاهار، محصول جدید جیبی‌مو در حوزه مدیریت نقدینگی رونمایی شد

چاهار، محصول جدید جیبی‌مو در حوزه مدیریت نقدینگی رونمایی شد

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha