۰ نفر

حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی کی متناسب سازی می‌شود؟

۶ تیر ۱۴۰۳، ۱۱:۵۲
کد خبر: 849875
حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی کی متناسب سازی می‌شود؟

در جلسه ای که دو روز پیش برگزار شد، هیئت وزیران به پیشنهاد مشترک وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان برنامه و بودجه کشور تصویب کرد: با توجه به لازم‌الاجرا بودن قانون بودجه سال ۱۴۰۳ کل کشور و تا زمان ابلاغ آیین‌نامه متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان و جداول مربوط به هر یک از گروه‌های بازنشستگان براساس قانون برنامه هفتم توسعه، ماهانه مبلغ ۱ میلیون تومان به هر یک از بازنشستگان به صورت علی‌الحساب از ابتدای سال ۱۴۰۳ توسط صندوق بازنشستگی ذی‌ربط پرداخت می‌شود.

به گزارش اقتصاد آنلاین، در جلسه ای که دو روز پیش برگزار شد، هیئت وزیران به پیشنهاد مشترک وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان برنامه و بودجه کشور تصویب کرد: با توجه به لازم‌الاجرا بودن قانون بودجه سال ۱۴۰۳ کل کشور و تا زمان ابلاغ آیین‌نامه متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان و جداول مربوط به هر یک از گروه‌های بازنشستگان براساس قانون برنامه هفتم توسعه، ماهانه مبلغ ۱ میلیون تومان به هر یک از بازنشستگان به صورت علی‌الحساب از ابتدای سال ۱۴۰۳ توسط صندوق بازنشستگی ذی‌ربط پرداخت می‌شود.

سازمان برنامه و بودجه کشور باید نسبت به ابلاغ و تخصیص اعتبار از محل منابع یادشده برای ماه‌های فروردین، اردیبهشت و خرداد ماه اقدام و هریک از صندوق‌ها نیز موظفند فوراً نسبت به پرداخت مبلغ علی‌الحساب سه ماهه یاد شده اقدام نمایند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: برای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان ، پیش بینی لازم برای پرداخت کشوری صورت گرفته و در خصوص بازنشستگان تامین اجتماعی هم در حال پیگیری هستیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 6
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۶
    0 0
    همه وزرا امروز صحبت کردند بجز وزیر کار که اصلا پیدایش نبود تا دیروز تا تریبونی پیدا می کرد حرف می زد و می گفت هنوز برنامه هفتم ابلاغ نشده حالا که شده حرفی نمی زند این وزیر را آقای قالیباف انتخاب کرد و با حمایت های او وزیر شد و......