۰ نفر

جبار کوچکی نژاد در حاشیه بازدید از کارخانه زمزم در رشت:

توزیع ۲۵ میلیون آب معدنی بین زائران اربعین کار بزرگی است/ بنیاد مستضعفان در همه حال کنار مردم است

۱۵ شهریور ۱۴۰۱، ۱۷:۰۰
کد خبر: 666000
توزیع ۲۵ میلیون آب معدنی بین زائران اربعین کار بزرگی است/ بنیاد مستضعفان در همه حال کنار مردم است

جبار کوچکی نژاد نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در حاشیه بازدید از کارخانه زمزم در رشت و بازدید از خط تولید آب معدنی برای زائران اربعین حسینی گفت: یکی از اصلی‌ترین نیازهای زائران اربعین در مرز و مسیر پیاده روی، آب معدنی است که گاهی این نیاز از غذا هم بیشتر جلوه می‌کند و به چشم می‌آید.

به گزارش اقتصاد آنلاین؛وی بر همین اساس ادامه داد: براساس آماری که بنده دریافت کردم، تاکنون بیش از ۱۴ میلیون بطری آب معدنی تحویل مرزهای خروجی کشور شده و این عدد تا ۲۵ میلیون بطری افزایش خواهد یافت.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی ضمن ابراز خرسندی از اینکه شهر رشت و کارخانه زمزم در این شهر نیز سهم بزرگی در تامین این میزان آب معدنی برای زائران اربعین دارد، اظهار کرد: بخشی از این ۲۵ میلیون بطری آب معدنی در استان گیلان تولید و در اختیار زائران اربعین حسینی قرار می‌گیرد.

کوچکی‌نژاد با تاکید بر اینکه بنیاد مستضعفان در همه حوادث و مناسبت‌های مذهبی کنار مردم قرار دارد، خاطرنشان کرد: جهاد آب‌رسانی به زائران اربعین در کنار همه اقدامات مثبتی که بنیاد در برهه‌های مختلف مانند سیل، زلزله، کرونا و ... به کمک مردم می‌آید، شایسته تقدیر و قدردانی است.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد با اقدام مثبت بنیاد مستضعفان و شرکت زمزم، مشکل آب‌رسانی در مرزها و مسیر پیاده‌روی مرتفع گردد.