۰ نفر

مدیرعامل گروه فناوری اطلاعات هلو در گفت‌وگو با «اقتصاد آنلاین» بیان کرد؛

رایگان و اختیاری بودن اتصال به سامانه مودیان از خدمات هلو / هلو بیشترین تراکنش را برای سامانه مودیان رقم زد

۱۲ تیر ۱۴۰۳، ۱۲:۵۸
کد خبر: 850978
رایگان و اختیاری بودن اتصال به سامانه مودیان از خدمات هلو / هلو بیشترین تراکنش را برای سامانه مودیان رقم زد

در حاشیه بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ، مدیرعامل گروه فناوری اطلاعات هلو از استراتژی، رویکردها، اهداف این شرکت پرده‌برداری گفت. در ادامه می‌توانید گفت‌وگوی اقتصاد آنلاین با مدیرعامل گروه فناوری و اطلاعات هلو را بخوانید.

اقتصاد آنلاین - فرزانه شهریاری؛ بیست ‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ از ۹ تیر ۱۴۰۳، در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز به کار کرده و تا امروز سه‌شنبه، ۱۲ تیر ۱۴۰۳، ادامه خواهد داشت.

گروه فناوری اطلاعات هلو یکی از شرکت‌های حوزه تکنولوژی است که در این دوره از نمایشگاه حضور دارد. این شرکت با بیش از ۲۵ سال سابقه فعالیت، نیازهای مدیریتی و حسابداری اصناف مختلف را در قالب یک نرم افزار تامین می‌کند.

سیدعلی‌اکبر تدریسی، مدیرعامل گروه فناوری اطلاعات هلو، در حاشیه نمایشگاه الکامپ در گفت‌وگو با اقتصاد آنلاین بیان کرد: اگر کسب و کاری بخواهد درست حرکت کند باید تمام بازیگران را درنظر بگیرد؛ یعنی ما ضمن اینکه دغدغه تمام شرکای تجاری‌ برایمان مهم است، دغدغه کاربر نهایی نیز برایمان مهم است به همین دلیل باید به حوزه بی تو سی نیز ورود کنیم و نسبت به احصای نیازمندی مشتری دریافت داشته باشیم و در روند تولیداتمان قطعا آن را ببینیم و مشتری را از امکاناتمان منتفع کنیم.

تدریسی درخصوص چشم‌انداز خود به عنوان مدیرعامل جدید هلو گفت: ضمن تثبیت شرایط کنونی باید گام‌هایی را برای پرش به سمت استراتژی‌های تدوین شده و تایید شده از سمت در اسفند و فروردین ماه برداریم و بتوانیم نقش اول خودمان به عنوان لیدر در بازار را حفظ کنیم و همچنین بتوانیم و یک تعیین کنندگی در شرایط را تصویر و تبیین کنیم.

او در ادامه گفت: درحال حاضر به طور مشخص وقتی وارد صنوف می‌شویم، نیازها در اصناف را تعمیق می‌بخشیم. و نگاه میکنیم به شرایطی که هوش مصنوعی در آینده رقم خواهد زد و اینکه این چقدر کسب را دچار تغییر خواهد کرد و ما چطور میتوانیم تسهیل گری بیشتری برای کاربر نهایی خود داشته باشیم.

مدیر عامل گروه فناوری و اطلاعات هلو در ادامه راجع به اتصال رایگان به سامانه مودیان توضیح داد: این یک تکلیف حکومتی شد و هلو برای ضینفعان این مسئله دو امکان را در نظر گرفت؛ اختیاری و رایگان بودن. این دو امکان باعث شد لحظه‌ای که ما به سیستم وصل شدیم بیشترین تراکنش را برای این سامانه رقم زدیم. الآن هم برای کاربران این تسهیل گری و این اختیار را را قائل می‌شویم که اگر دوست داشت باشند از هلو به عنوان وسیله‌ای برای خدمت رسانی استفاده کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha