۱ نفر

فوری / علم‌الهدی از پزشکیان حمایت کرد! + عکس

۱۴ تیر ۱۴۰۳، ۰:۵۸
کد خبر: 851343
فوری /  علم‌الهدی از پزشکیان حمایت کرد! + عکس

علم‌الهدی با انتشار پیامی پزشکیان حمایت کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین، سید رضی علم الهدی برادرزاده علم‌الهدی از مسعود پزشکیان حمایت کرد. او نوشت: بار دیگر کشور عزیزمان در آستانه انتخاب بزرگ و مهم قرار گرفته است که می‌تواند سرنوشت سال‌های آتی حکمرانی در ایران اسلامی را مشخص کند. با بررسی مواضع و سوابق نامزدهای محترم در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری، ضمن احترام به برادر عزیز جناب آقای جلیلی حمایت قاطع خود را از آقای دکتر مسعود پزشکیان اعلام می‌کند. متن کامل را در تصویر بخوانید.

حمایت علم‌الهدی از پزشکیان

فوری /  علم‌الهدی از پزشکیان حمایت کرد! + عکس

فوری /  علم‌الهدی از پزشکیان حمایت کرد! + عکس

درباره سید احمد علم‌الهدی

سید احمد علم‌الهدی (زادهٔ ۱۰ شهریور ۱۳۲۳) روحانی شیعه ایرانی است که از سال ۱۳۹۴ به‌عنوان نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی و از سال ۱۳۸۴ به‌عنوان امام جمعه مشهد فعالیت می‌کند. وی همچنین از سال ۱۳۸۵ نماینده مجلس خبرگان رهبری از استان خراسان رضوی است. او پیشتر، از سال ۱۳۶۱ تا ۱۳۸۴، معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه امام صادق را عهده‌دار بود و از مؤسسان این دانشگاه است. علم‌الهدی عضو جامعه روحانیت مبارز است.

سید ابراهیم رئیسی و حسن پناهیان دامادهای وی هستند. سکینه ریخته‌گر زاده (۱۳۲۵–۱۳۹۶)، همسر وی، صبح روز ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ بر اثر بیماری قلبی در سن ۷۱ سالگی درگذشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha