۰ نفر

واکنش تند عبده تبریزی به اظهارنظرهای بورسی جلیلی: کذب محض است!

۱۴ تیر ۱۴۰۳، ۱۰:۲۸
کد خبر: 851379
واکنش تند عبده تبریزی به اظهارنظرهای بورسی جلیلی: کذب محض است!

حسین عبده تبریزی، کارشناس اقتصاد و بازار بورس و سرمایه که از نزدیکان مسعود پزشکیان محسوب می‌شود، در واکنش به ادعای سعید جلیلی در مناظره ۱۲ تیرماه که وی را به حمایت از بحران بورس در سال‌های ۱۳۹۸ و ۱۳۹۹ متهم کرده بود، اظهارات وی را کذب محض خواند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایلنا، حسین عبده تبریزی کارشناس اقتصاد و بازار بورس و سرمایه که از نزدیکان مسعود پزشکیان محسوب می‌شود، در واکنش به ادعای سعید جلیلی در مناظره روز گذشته که وی را به حمایت از بحران بورس در سال‌های ۱۳۹۸ و ۱۳۹۹ متهم کرده بود، اظهارات وی را کذب محض خواند.

عبده تبریزی اظهار کرد: آقای پزشکیان در مناظره انتخاباتی به دلیل محدودیت زمان، به اسم بنده اشاره کرده بودند و گفتند که بنده سابقه‌ای دارم و در حوزه بورس ما از ایشان مشورت می‌گیریم. آقای جلیلی در واکنش به این اظهارنظر به بنده اتهام وارد کردند و گفتند آقای عبده تبریزی در سال ۱۳۹۸ در آن بحران بورس نقش داشتند.
وی تصریح کرد: این ادعا کذب است زیرا بنده در آن دوران نه تنها مسئولیت دولتی نداشتم بلکه از هیچ شغل وابسته به ارگان‌های مربوطه بورسی در دولت برخوردار نبودم. ضمناً بنده در آن دوران حتی مقالاتی دارم که موجود است و در همان سال گفتم که سرعت افزایشی‌ها در بورس زیاد است و این خطر دارد. این مقالات قابل بارگذاری و آپلود است و به خاطر آن مقالات حتی از سوی افرادی به خاطر دیدگاهم مورد اهانت قرار گرفتم.

این کارشناس حوزه بازار سرمایه و بورس گفت: در آن زمان که بنده خوشبین نبودم و اعلام کردم، عده‌ای به من حمله می‌کردند که چرا گفتم بازار دچار «شبه حباب» است و من به یاد دارم که حتی خود واژه حباب را بخاطر التهاب و ناآرامی‌ای که در بازار بورس ایجاد می‌کند، نباید بکار رود و ما نیز بخاطر اینکه نباید بازار سرمایه را ترساند، از واژه‌های صریح استفاده نکردیم. با این حساب آقای جلیلی حقیقت را نمی‌گویند.

عبده تبریزی تاکید کرد: آقای جلیلی یا ماجرا را نمی‌دانند و مسئله بد به ایشان منتقل شده است. ضمن اینکه مستندات حرف‌های بنده و عدم مسئولیت اداری اینجانب در آن زمان موجود است و نمی‌دانم چرا ایشان چنین سخن کذبی را بدون اطلاع مطرح کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha