۰ نفر

بازداشت عناصر تروریستی در ایام انتخابات

۱۰ تیر ۱۴۰۳، ۱۱:۳۲
کد خبر: 850553
بازداشت عناصر تروریستی در ایام انتخابات

معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور و رئیس کمیته امنیت ستاد انتخابات گفت: قبل‌ از شروع انتخابات تعدادی از عوامل تروریستی که به داخل کشور اعزام شده و مهیای عملیات تروریستی بودند توسط سربازان گمنام دستگیر شدند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از نورنیوز، مجید میراحمدی افزود: با اشراف اطلاعاتی دستگاهی اطلاعاتی، قبل‌ از شروع انتخابات تعدادی از عوامل تروریستی که به داخل کشور اعزام شده و مهیای عملیات تروریستی بودند توسط سربازان گمنام دستگیر و جریان‌های تروریستی با یک شکست کامل مواجه شدند.

میراحمدی افزود: تروریست‌ها برنامه‌ریزی کرده بودند که در زمان برگزاری انتخابات با انجام عملیات‌های تروریستی بتوانند یک فضای ناامنی را در کشور حاکم کنند و مردم را نگران و مرعوب کرده تا از حضور آنها در پای صندوق‌های رأی جلوگیری کنند.

به گفته او از جمله اقدامات آنها فراخوان‌هایی برای حضور در ۱۰۰۰ میدان که به نام طرفداران یک کاندیدا بود که بدون اطلاع آنها برای جشن پیروزی صورت گرفت که به‌دلیل عدم همراهی مردم با شکست مواجه شد.

میراحمدی گفت: بنابر گزارش‌هایی خرید و فروش رای انگشت‌شمار بود که در این مورد هم بلافاصله عوامل آن دستگیر شدند و خرید و فروش رأی در در حد صفر بوده.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha