۰ نفر

خبر خوش مخابراتی‌ها برای کاربران

افزایش ده‌برابری سرعت اینترنت

۱۰ تیر ۱۴۰۳، ۱۴:۱۳
کد خبر: 850584
افزایش ده‌برابری سرعت اینترنت

در روز افتتاحیه نمایشگاه، غرفه کاراشاب، میزبان مهم‌ترین مدیران حوزه‌ی مخابرات و فناوری بود.

داوود زارعیان، معاون تجاری و خدمات مشتریان شرکت مخابرات ایران، یکی از مهمانان کاراشاب، طی صحبت‌های خود به متقاضیان اینترنت پرسرعت در ایران خبر خوشی داد و گفت: «ما از روز گذشته برای مشتریانی که نیاز به خدمات پرسرعت دارند؛ سرعت اینترنت فیبر نوری را از صد مگابایت بر ثانیه، به هزار مگابایت بر ثانیه افزایش داده‌ایم. این اتفاق خبری خوش و نویدبخش برای کسانی است که می‌خواهند از فیبر نوری برای کسب‌وکارهای خود استفاده کنند. ما با تامین سرعت هزار مگابایت بر ثانیه تلاش کرده‌ایم هر نیازی را پاسخگو باشیم و از تمام متقاضیان نیز دعوت می‌کنیم تا از این سرویس استفاده کنند.»

افزایش ده‌برابری سرعت اینترنت


در این دوره از الکامپ، کاراشاب یکی از شرکت‌های زیرمجموعه مخابرات ایران، که به‌نظر می‌رسد نقش بازوی اجرایی شرکت مخابرات ایران در اقتصاد دیجیتال را برعهده گرفته‌است، مجموعه‌ای از خدمات و سرویس‌های موردنیاز کسب‌وکاری نو را معرفی کرده‌است؛ سرویس‌هایی که با هدف توسعه اقتصاد دیجیتال و تسهیل‌گری تحقق ایده‌های نوآور طراحی شده‌اند.
بیست و هفتمین دوره الکامپ که از دیروز در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران افتتاح شده تا ۱۲ تیرماه ادامه دارد و کاراشاب در سالن‌های ۸ و ۹ پذیرای علاقه‌مندان است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha