۰ نفر

برگزاری اختتامیه کمپین صرافی رمزارزی بیت‌پین

۱۰ تیر ۱۴۰۳، ۲۰:۱۶
کد خبر: 850649
برگزاری اختتامیه کمپین صرافی رمزارزی بیت‌پین

اختتامیه کمپین صرافی رمزارزی بیت‌پین، در هتل استقلال تهران برگزار شد.

به گزارش اقتصادآنلاین، در این دورهمی برای اختتامیه کمپین "پین‌فینیتی"، جوایزی مانند یک عدد بیت‌کوین برای یک نفر، سه اتریوم، ۴۰ میلیون شیبا، یک ایرپاد پرو و ۶۰٪ تخفیف کارمزدی به قید قرعه‌کشی در مجموع به ارزش بیش از پنج و نیم میلیارد تومان معین شده بود.

به گفته روابط‌عمومی بیت‌پین، این قرعه‌کشی به شکلی کاملا حضوری و فیزیکی برگزاری شد تا شکی در اهدای واقعی این جوایز بزرگ ایجاد نشود.

مدیر مارکتینگ بیت‌پین در دورهمی اختتامیه توضیح داد: ما در بیت‌پین سرزمینی آزاد و بی‌نهایت به اسم پین‌فینیتی ساختیم و دوست داشتیم همه افرادی که حداقل یک‌بار اسم بیت‌کوین را شنیده‌اند، وارد این سفینه شوند و به این سیاره بیایند.

هم‌اکنون تعداد کاربران بیت‌پین، ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر است. کاربران برای شرکت در این کمپین، با انجام ماموریت‌های مختلف اقدام به جمع‌آوری پین می‌کردند و تعداد پین ایجاد شده نیز به عدد ۲۸۸.۵ میلیون پین منحصر به فرد است. قابل ذکر است که تعداد شرکت کنندگان این کمپین نیز بیش از ۹۱۶ هزار نفر بوده است.

همچنین طبق بررسی‌ها، آقایان حدود ۷۰ درصد و خانم‌ها حدود ۳۰ درصد کاربران این کمپین بودند.

برگزاری اختتامیه کمپین صرافی رمزارزی بیت‌پین

علی داداشیان، مدیر مارکتینگ بیت‌پین در نهایت درباره این کمپین و رضایت کاربران از آن اظهار داشت: برای پایان کمپین پرسشنامه‌ای طراحی کردیم تا بازخورد شرکت‌کنندگان را ارزیابی کنیم و طبق آن، در زمینه رضایت کاربران، نمره هشت از ده را دریافت کردیم. در طول کمپین نیز خواسته‌های کاربران را در نظر گرفتیم و تعداد جایزه‌ها را در انتها افزایش دادیم. کمپین پین‌فینیتی همچنان ادامه دارد و در آینده نیز جوایز دیگری خواهد داشت.

برگزاری اختتامیه کمپین صرافی رمزارزی بیت‌پین


ویدیویی در شبکه های مجازی حدودا ۱ ماه پیش منتشر شد و در این ویدیو، یک شی عجیب که ظاهرا سفینه فضایی بود در آسمان دیده می‌شد. این ویدئو دست به دست توسط مردم در شبکه های مجازی منتشر شد و سناریوهای مختلف و عجیبی نیز درباره آن گفته شد.  برخی معتقد بودند این ویدیو ساخته هوش مصنوعی است و عده‌ای هم می‌گفتند احتمالاً تبلیغاتی است. اما برخی دیگر آن را باور کرده و واقعی می‌خواندند. در انتها مشخص شد این ویدئوها مربوط به کمپین تبلیغاتی بیت‌پین بوده است.

اما داداشیان درباره این ویدیو توضیحات بیشتری ارائه داد: تعدادی تیزر درباره کمپین ساختیم که مردم در سطح شهر سفینه فضایی سبز رنگی مشاهده می‌کنند. ابتدا فکر می‌کردیم در نهایت هفت تا هشت میلیون بازدید دریافت کنیم، اما حدود ۷۲ ساعت، بسیاری از پیج‌های بین‌المللی و حتی خبرگزاری‌های مختلف درباره دیدن یک شیء ناشناس در آسمان تهران صحبت می‌کردند که با حدود ۲۰۰ میلیون بازدید همراه شد. ماجرای سفینه یک مینی‌سریال بود که مردم در هر جایگاهی مثلاً خانه‌دار، هنرمند و غیره وارد کمپین می‌شوند و در آخر نیز این سفینه روی هتل استقلال می‌نشیند که نمادی از اختتامیه کمپین پین‌فینیتی در محل هتل استقلال بود.

در این دورهمی، از نسل زد و بازار کار منجمد این نسل صحبت شد. دکتر صادق الحسینی، اقتصاددان و تحلیلگر اقتصادی که از مهمانان این دورهمی بود، راهکارهایی برای نجات از وضع اقتصادی فعلی ارائه داد.

‌او با توضیح یک فرمول برای سرمایه‌گذاری افراد طوری که یک زندگی مالی کم‌حاشیه و کم‌ریسک داشته باشند، گفت: «شما باید سه صندوق ذهنی برای خود درست کنید که من اسم‌شان را صندوق لاک‌پشتی، خرگوشی و اسب بالدار گذاشته‌ام. صندوق لاک‌پشتی ریسک کم و بازدهی کم دارد؛ مانند بازار مسکن، صندوق درآمد ثابت و دلار. صندوق خرگوشی ریسک زیاد و بازدهی زیاد دارد که کلاس دارایی آن شامل بازار طلا و سهام است. بازار رمزارزها در صندوق اسب بالدار قرار می‌گیرد که ریسک بسیار زیاد و سودهای بسیار زیاد دارد.

او در ادامه به رعایت تناسب بین این سه صندوق فرضی اشاره کرد و گفت: باید طبق عدد سن‌ خودتان به درصد در صندوق لاک‌پشتی، بین پنج تا ۱۵ درصد در صندوق اسب بالدار و مابقی را در صندوق خرگوشی سرمایه‌گذاری کند. این نوع سرمایه‌گذاری در چند سال گذشته بیشترین بازدهی را داشته است.

الحسینی در انتها بیان کرد: اقتصاد ایران اصلاً پیچیده نیست و همه ما نیز دارای رفتارهای شبیه به هم هستیم. ترس و طمع است که باعث می‌شود در اوج وارد شویم و در فرود خارج. اگر تعدادی قواعد مشخص را رعایت کنیم، هم احساسات‌مان کنترل می‌شود و هم اثر نابسامانی‌های اقتصادی را از بین می‌بریم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha