۱ نفر

اهل سنت از مسعود پزشکیان حمایت کرد

۷ تیر ۱۴۰۳، ۶:۳۹
کد خبر: 850038
اهل سنت از مسعود پزشکیان حمایت کرد

اهل سنت از مسعود پزشکیان، نامزد چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری حمایت کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین، نماینده سابق اهل سنت و از نزدیکان مولوی عبدالحمید، موضع وی درباره پزشکیان را اعلام کرد. او نوشت: «جناب آقای پزشکیان در قلب من است و من برای پیروزی ایشان دعا می کنم.

اهل سنت از مسعود پزشکیان حمایت کرد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 15
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • بی نام IR ۰۸:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    9 3
    امروز شیعه و سنی، صغیر و کبیر، پیر و جوان، همه و همه، چشم امیدشان بخدا و پزشکیان است، امید است که ورودش آغاز تحولی ریشه ای در مدیریت فرسوده و ناتوان این کشور باشد. انشاءالله.
  • علیرضا IR ۱۶:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
    0 2
    من شیعه ام و با برادران اهل سنت در سربازی کلی ماه ها خدمت کردم اهل سنت انسان های مهربان کشور دوست میهن پرست هستند از دکتر خوشم اومد مثل برخی سنی شیعه نکرد از دکتر ممنونم که باعث وحدت مسلمین و همه ادیان شده انشالله برادران اهل سنت و تشیع باهم کنار هم و با مدیریت دکتر پزشکیان ایرانی آباد و پر از عدالت را بنگریم و از همه مردم میخوام روز جمعه باهم به دکتر پزشکیان رای دهیم من خیلی سال بود. رای نداده بودم ولی دیروز جمعه هرچه در توان داشتم برای پیروزی دکتر پزشکیان انجام دادم چون دکتر باعث وحدت انسجام برادران اهل سنت و تشیع میشه از همه مردم ایران که عاشق ایران یک پارچه هستند خواهش میکنم باهم روز جمعه با تمام قوا شرکت کنیم خواهش میکنم با صندوق رای قهر نکنیم دیدیم که رای ما باعث شد که امروز شاهد رفتن عده ی وعده گربه پاستور نباشیم که با عوام فریبی و وعده خیالی سالیان دراز به شهدا به رهبر معظم انقلاب و برداران اهل سنت شیعه خیانت ها کردند باعث دو دستگی ملت شریف ایران شدند از مولوی عزیز ممنونم که با تیز هوشی برنامه دشمنان را خنثی نمود با تشکر از طرف یک ایرانی اهل تشیع یاحق