۰ نفر

ساخت ۳۰ هزار کلاس درس در دستور کار است

۱۷ خرداد ۱۴۰۳، ۳:۱۵
کد خبر: 846022
ساخت ۳۰ هزار کلاس درس در دستور کار است

معاون وزیر آموزش‌وپرورش و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با اشاره به نیاز کشور به ساخت فضای آموزشی با کیفیت گفت: ساخت ۳۰ هزار کلاس درس در دستور کار قرار دارد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، حمیدرضا خان‌محمدی شامگاه چهارشنبه در نشست با نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی به منظور کمک به تکمیل طرح های نیمه تمام آموزش و پرورش افزود: اولویت در استان یزد، اتمام طرح‌های نیمه تمام خیرساز است که ۵۰ درصد آن توسط خیران و ۵۰ درصد آن نیز توسط دولت باید تامین شود تا به تکمیل برسند.

وی ادامه داد: تکمیل تعدادی از مدارس نیمه‌تمام شهرستان اردکان با پیشرفت بالا از محل اعتبارات وزارت و طرح مولدسازی پیگیری می‌شود تا طی ۲ سال آینده به بهره‌برداری برسند.

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی هم در این نشست گفت : مجلس و دولت باید با تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام خیرساز، انگیزه خیران را در ساخت فضاهای آموزشی حفظ کند.

مصطفی پوردهقان اردکانی با بیان اینکه فضای آموزشی باکیفیت حق دانش آموزان است، به گفت‌وگوی اخیر خود با وزیر آموزش‌ وپرورش در خصوص ۱۴ آموزشگاه نیمه‌تمام اشاره کرد و افزود: شرایط اقتصادی حاکم بر دولت، باعث معطل‌ ماندن برخی پروژه‌های خیرساز شده و لازم است فضاهای آموزشی نیمه‌تمام با درصد پیشرفت بالا در اولویت تکمیل و بهره‌برداری قرار گیرند.

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی گفت: مسائل معیشتی معلمان و تأمین مالی ساخت مدارس و فضاهای آموزشی از سوی مجلس پیگیری می‌شود.

۲۷۰ هزار دانش آموز در استان یزد در یکهزار و ۵۰۰ مدرسه تحصیل می کنند که یک سوم این مدارس خیرساز است.نی نی سایت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha