۰ نفر

کد مورس همستر کامبت ۸ تیر / قیمت همستر کامبت مشخص شد؟

۸ تیر ۱۴۰۳، ۲:۴۰
کد خبر: 850182
کد مورس همستر کامبت ۸ تیر / قیمت همستر کامبت مشخص شد؟

کد مورس همستر کامبت ۸ تیر مشخص شد.

به گزارش اقتصادآنلاین، امروز جمعه ۸ تیر ۱۴۰۳ کد مورس بازی Hamster Kombat ارائه شد. کد مورس امروز ۸ تیر را مطابق راهنمای زیر آن را وارد کنید.

کد مورس همستر کامبت ۸ تیر

بازیکنان باید تلاش کنند تا میزان سکه های خود را در بازی افزایش دهند. یکی از راه های افزایش سکه در بازی همستر کمبات تلگرام، دریافت ۱/۰۰۰/۰۰۰ (یک میلیون) سکه، در ازای درج کد مورس همستر است.

کد مورس امروز همستر شامل موارد زیر است: (نقطه و خط را از چپ به راست وارد کنید):

۱- بالا گزینه earn per tap رو سه بار بزنید
۲- صفحه همستر قرمز میشود
۳- رو همستر یک بار کلیک نگه داشته و بردارید تبدیل می شود به خط (-) سریع برداشته تا تبدیل شود به نقطه (.)
۴- رمز بالا رو بزنید

برای خط (-) باید یکبار نگه دارید دستتون رو
برای نقطه (.) باید یکبار ضربه بزنید

کد مورس همستر کامبت ۸ تیر / قیمت همستر کامبت مشخص شد؟

قیمت همستر کامبت

درحال حاضر توکن Hamster Kombat در هیچ کدام از صرافی های بین المللی لیست نشده است و هنوز قیمتی برای این ارز مشخص نشده به محض اضافه شدن همستر به بازار خرید و فروش صرافی های بین المللی قیمت لحظه ای توکن Hamster Kombat در این قسمت قرار خواهد گرفت .

تاریخ لیست شدن همستر کامبت

طبق اعلام رسمی وب‌سایت همستر در تاریخ ۱۴ ژوئن (۲۵ خرداد)، این بازی در ماه جولای ۲۰۲۴ (از تیر تا ۱۰ مرداد ) لیست می‌شود. بنابراین اگر سکه‌های زیادی جمع کرده‌اید، لطفاً صبور باشید؛ چون احتمالاً تا یک ماه آینده خبرهای خوبی می‌شنوید.

اما لیست‌شدن همستر یعنی چه؟ در حال حاضر سکه‌های همستر چیزی بیشتر از سکه‌های یک بازی سرگرم‌کننده نیستند. آن‌ها فقط در جهان بازی معنا دارند؛ بیرون از بازی هیچ‌کس حاضر نیست برای این سکه‌ها یک ریال هم خرج کند. این سکه‌ها وقتی ارزش پیدا می‌کنند که به توکن همستر تبدیل شوند و توکن‌ها در صرافی‌ها معامله شوند. (در حال حاضر توکن همستر در دو صرافی kucoin و gate.io پیش عرضه شده اند و باید منتظر شویم فروش این دو صرافی باز شود).

جدیدترین کد مورس همستر کامبت

کد مورس یک کلمه خاص است که هر روز عوض می‌شود. برای مثال در تاریخ ۵ ژوئن که اولین روز اضافه شدن کد مورس همستر به بازی بود، این کلمه خاص BTC بود که مخفف «بیت کوین» (Bitcoin) است. اما این کد را چطور باید وارد می‌کردید؟

برای وارد کردن کد مورس روز ۵ ژوئن که گفتیم BTC بود، باید برای وارد کردن حرف B روی همستر خود ضربه می‌زدید و نگه می‌داشتید و سپس بلافاصله سه ضربه سریع دیگر می‌زدید. برای وارد کردن حرف T باید روی همستر ضربه می‌زدید و نگه می‌داشتید. به همین ترتیب برای وارد کردن حرف C نیز روی همستر ضربه می‌زدید و نگه می‌داشتید، یک ضربه می‌زدید، دوباره ضربه می‌زدید و نگه می‌داشتید و در آخر باز هم یک ضربه دیگر می‌زدید.

بعد از وارد کردن صحیح هر کد، حرف مربوط به آن روی صفحه‌نمایش ظاهر می‌شود که با این کار می‌توانید بفهمید ضرباتی که زده بودید عمل کرده‌اند یا خیر. در پایان نیز پیامی با عنوان The code is cracked نمایش داده می‌شود که نشان می‌دهد کد مورس به‌درستی وارد شده است.

بنابراین برای وارد کردن کد مورس همستر کامبت باید ابتدا بدانید که کلمه مربوط به آن روز چیست. سپس در مرحله دوم باید تعداد ضربات هر کدام از حروف را بدانید و دقیقا مطابق آن روی همستر ضربه بزنید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha