۱ نفر

فوری / طرفداران مسعود پزشکیان حتما بخوانند

۸ تیر ۱۴۰۳، ۸:۰۰
کد خبر: 850183
فوری / طرفداران مسعود پزشکیان حتما بخوانند

انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ از ساعتی پیش رسما آغاز شده است.

به گزارش اقتصادآنلاین ، انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ از ساعتی پیش رسما آغاز شده است. مسعود پزشکیان، فرزند محمد علی با کد نامزد ۲۲ در این انتخابات حضور یافته است.

پزشکیان: دروغ نگفتم

پزشکیان در برنامه بدون تعارف در پاسخ به این سوال که «فکر می‌کنید چه ویژگی‌ای از شما در ذهن مردم برجسته است؟» اظهار داشت: گمان می‌کنم صداقت ما و دروغ نگفتن ما. من حتی به بچه‌های خود دروغ نگفتم و امکان ندارد وعده‌ای داده باشم و به وعده خود عمل نکرده باشم.

وی در پاسخ به این سوال که «اگر بخواهید شبهه‌ای که از شما در ذهن مردم شکل گرفته برطرف کنید چه می‌کنید؟» گفت: مردم بالاخره سوال و شک دارند از ما بپرسند و ببینند ما شفاف جواب می‌دهیم. زمانی در مجلس گفتند دخترت فلان جا، فلان کاره است. گفتم بیایید ببینید در هیچکدام از خانواده من، حضور در بنگاه‌ها و زد و بندهای اقتصادی دیده نمی‌شود. اما ببینید آدم‌هایی که انتخاب می‌شوند چه تعداد آدم را با خود به ناحق جابجا می‌کنند؟ در حالی که در خانواده من خواهر زاده و برادرزاده‌هایم بیکار هستند و می‌توانستم توصیه کنم کاری به آنها بدهند. همه هم لیسانس و فوق لیسانس هستند.

حمایت خاتمی از پزشکیان

محمد خاتمی با اشاره به حمایت از مسعود پزشکیان نوشته است: راستگویی، پاکدستی، پاکدامنی و پای بندی جناب دکتر پزشکیان به آرمانهای انقلاب قابل تردید نیست. و اجازه می خواهم که چند ویژگی را به این خصوصیت‌ها اضافه کنم.

۱- مردم‌خواهی، مردم‌داری و مردمی بودن با پرهیز از مردم فریبی

۲- عدالت خواهی که دامنه‌ای فراختر از عرصه اقتصاد است

۳- فساد ستیزی

۴- باور به شایسته سالاری و عزم باز کردن میدان برای فرزندان آگاه و شایسته ملت

حضور آقای دکتر پزشکیان می تواند در دل اکثریت ناراضی از وضعیت موجود، امید ایجاد کند.

مسعود پزشکیان اصالتا اهل کجاست؟

مسعود پزشکیان متولد ۷ مهر ماه ۱۳۳۳ در مهاباد و هم اکنون نماینده مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو است. او سابقه نمایندگی در ادوار هشتم، نهم، دهم (نایب رئیس) و یازدهم مجلس و همچنین سابقه فعالیت به عنوان وزیر وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در دولت هشتم (اصلاحات) و ریاست بیمارستان قلب شهید مدنی تبریز را در کارنامه سوابق خود دارد.

پزشکیان دارای مدرک دکترای حرفه‌ای پزشکی و تخصص جراحی عمومی از دانشگاه علوم پزشکی تبریز و همچنین فوق تخصص جراحی قلب از دانشگاه علوم پزشکی ایران است.

وی پیشتر دو مرتبه برای نامزدی انتخابات ریاست جمهوری در دوره‌های یازدهم (سال ۱۳۹۲) و سیزدهم (سال ۱۴۰۰) نام نویسی کرده بود که در سال ۱۳۹۲ پیش از اعلام اسامی افراد احراز صلاحیت شده، به نفع آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی دیگر داوطلب نامزدی این انتخابات از ادامه حضور در رقابت‌های انتخاباتی انصراف داد و در سال ۱۴۰۰ نیز از سوی شورای نگهبان احراز صلاحیت نشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی اصغر ضیای چمگردانی.عشقی. IR ۱۴:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۸
    0 0
    سلام انشالله ایران سربلند وباقدرت ریس جمهور گرامی دکتر پزشکیان