۰ نفر

امام جمعه شاهرود: طوفان الاقصی محاسبات را برهم ریخت

۱۱ آذر ۱۴۰۲، ۲:۳۰
کد خبر: 811238
امام جمعه شاهرود: طوفان الاقصی محاسبات را برهم ریخت

امام جمعه شاهرود بابیان اینکه دشمن بیش از سه دهه از تلاش برای ساخت خاورمیانه جدید ناکام مانده است، گفت: «طوفان الاقصی» جدیدترین توطئه‌ها و محاسبات دشمن را برهم ریخت.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، حجت الاسلام عباس امینی ظهر آدینه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شاهرود به میزبانی مصلای مدرسه قلعه این شهر ضمن بیان اینکه از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی دشمن که مواضع خود را در خطر می‌دید کوشید تا با ساخت خاورمیانه جدید به اهداف شوم و گذشته خود برگردد، ابراز داشت: خوشبختانه با حضور جبهه مقاومت از این توطئه خود همواره ناکام مانده است.

وی ضمن بیان اینکه آمریکا طی این چهار دهه همه همت و تلاش خود را به کار بست تا منطقه غرب آسیای جدید را بنیان گذاری کند، افزود: به وضوح دیدیم که در جنگ غزه نیز این توطئه به شکست منتهی شد و آسیای غربی با رویکرد آمریکا زدایی در حال شکل‌گیری است.

امام جمعه شاهرود ضمن بیان اینکه عملیات طوفان الاقصی همه برنامه‌ریزی و محاسبات دشمن را بر هم ریخته است، ابراز داشت: تصور آمریکا بر این بود که می‌تواند بر خاورمیانه چیره شود اما نه تنها این اتفاق نیافتاد بلکه آمریکا زدایی در منطقه ایجاد شده است.

امینی ضمن بیان اینکه با وحدت ایجاد شده در منطقه دوگانه‌هایی نظیر شیعه و سنی، عرب و عجم و غیره از بین خواهد رفت، تصریح کرد: مسئله فلسطین نیز به سمت حل شدن پیش می‌رود و این خشم دشمن را برانگیخته است.

وی بابیان اینکه در این جنگ دشمن متحمل هزینه‌های اقتصادی گزافی نیز شده است، افزود: این جنگ نه تنها فایده‌ای برای رژیم صهیونیستی نداشت بلکه با فراخواندن نیروهای کاری به سمت جنگ به اقتصاد خود نیز ضربه وارد کرده است و تشدید مهاجرت معکوس را به همراه داشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha