۰ نفر

انواع خدمات جراحی اقساطی در مطب دکتر امیر علیزاده

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۳:۵۹
کد خبر: 840887
انواع خدمات جراحی اقساطی در مطب دکتر امیر علیزاده

این کار بسیار ساده بوده و سریع‌ترین مراحل را نیز دارد. ازطرف‌دیگر شرایط آن به ‌اندازه‌ای جذاب هستند که قطعا شما را جذب خود می‌کنند. همراه ما باشید تا در ادامه این مطلب شرایط این کار را به شما توضیح دهیم تا بتوانید راحت‌تر از این خدمات بهره ببرید.

به گزارش اقتصادآنلاین، از بهترین خدماتی که درزمینه جراحی‌های زیبایی به شما ارائه می‌شود، خدمات جراحی اقساطی است. شما این توانایی را دارید که با مراجعه به یکی از بهترین مطب های زیبایی، یعنی مطب دکتر امیر علیزاده به‌راحتی جراحی‌های زیبایی خود را به‌صورت قسطی انجام دهید.

دریافت بهترین خدمات جراحی از مطب دکتر امیر علیزاده

اگر به‌دنبال دریافت بهترین خدمات جراحی زیبایی هستید و نمی‌دانید که به کدام کلینیک مراجعه کنید، پیشنهاد ما مراجعه به مطب دکتر امیر علیزاده، جراح متخصص فک و صورت است. دکتر علیزاده یکی از موفق‌ترین و حرفه‌ای‌ترین متخصصان زیبایی در تهران بوده و مطب وی روبه‌روی بیمارستان فرمانیه واقع شده است.

شما قادر هستید با مراجعه به مطب دکتر امیر علیزاده انواع جراحی‌های پلاستیک درزمینه فک، صورت و بینی را با بالاترین کیفیت انجام دهید. دکتر علیزاده در این زمینه تخصص حرفه‌ای داشته و درحال‌حاضر عضو هیئت‌ علمی دانشگاه است. مهم‌ترین خدمتی که در مطب ایشان ارائه می‌شود، خدمات جراحی اقساطی بوده و طرفداران زیادی دارد.

پرداخت هزینه جراحی زیبایی این مطب به چه شکل است؟

خدمات زیبایی که توسط دکتر امیر علیزاده انجام می‌شوند نسبت به دیگر کلینیک‌ها هزینه کمتری داشته و نتیجه کار نیز بسیار عالی است، به همین دلیل زیباجویان زیادی به مطب ایشان مراجعه می‌کنند؛ اما نکته مهم این است که می‌توانید علاوه‌بر پرداخت نقدی، این هزینه را به‌صورت اقساطی نیز پرداخت کنید.

امروز به‌دلیل افزایش نرخ دلار و شرایط بد اقتصادی، هزینه جراحی‌های زیبایی افزایش پیدا کرده و این موضوع باعث کمتر شدن توان زیباجویان در پرداخت این هزینه شده است. در مطب دکتر علیزاده برای تسهیل پرداخت این هزینه‌ها، می‌توانید از شیوه پرداخت به‌صورت قسطی استفاده کنید. جراحی اقساطی در این کلینیک با بهترین کیفیت و شرایط انجام می‌شود.

شرایط پرداخت اقساطی هزینه جراحی

انواع خدمات جراحی اقساطی در مطب دکتر امیر علیزاده

قبل‌از اینکه نسبت به جراحی اقساطی اقدام کرده و در آن ثبت‌نام کنید، بهتر است بدانید که چه شرایطی برای این کار به‌وجود آمده است. خلاف دیگر کلینیک‌های زیبایی، خدمات اقساطی مطب دکتر علیزاده بهترین شرایط را دارا بوده و کمترین میزان فشار را به زیباجویان وارد می‌کند.

شما این قابلیت را دارید که ازطریق ثبت‌نام در ازکی‌وام، تمامی خدمات زیبایی را در این مطب به‌صورت اقساطی انجام دهید. این طرح بدون نیاز به مدارک سخت و دشوار بوده و همچنین نیازمند ضمانت نیز نیست. ازطرف‌دیگر می‌توانید با داشتن چک صیادی به‌راحتی این کار را انجام دهید.

آیا برای پرداخت اقساطی هزینه جراحی به ضامن و مدارک نیاز داریم؟

سوالی که در این قسمت وجود دارد این است که آیا برای دریافت خدمات جراحی اقساطی نیازمند ارائه مدارک مختلف و داشتن ضامن هستیم؟ در پاسخ باید گفت که مدارک این کار بسیار سبک بوده و جزء ساده‌ترین مدارک هستند. در واقع شما لازم دارید که ابتدایی‌ترین مدارک هویتی را داشته باشید.

ازطرف‌دیگر به ضامن نیز نیاز نخواهید داشت. کلینیک‌های مختلف تهران شرایطی را برای پرداخت اقساطی قرار داده‌اند؛ اما بیشتر آن‌ها نیازمند ضامن بوده و سود زیادی را نیز برای این کار درخواست می‌کنند؛ اما با مراجعه به مطب دکتر امیر علیزاده چنین مشکلی نخواهید داشت.

مراحل ثبت درخواست جراحی اقساطی

درصورتی‌که می‌خواهید نسبت به دریافت خدمات جراحی اقساطی اقدام کنید، باید بدانید که این کار چه مراحلی دارد. این مراحل بسیار ساده بوده و در سریع‌ترین زمان ممکن انجام می‌شوند. مهم‌ترین مراحلی که برای این کار نیاز به انجام آن‌ها دارید عبارت‌اند از:

  • ثبت‌نام در سیستم ازکی‌وام و تکمیل اطلاعات مورد نیاز
  • انتخاب میزان اعتبار مورد نیاز
  • اعتبارسنجی آنلاین شخص در سیستم بانکی کشور
  • بارگذاری مدارک هویتی و تأیید آن‌ها
  • امضای قرارداد وام و تحویل مدارک به‌صورت فیزیکی
  • دریافت اعتبار وام و شارژ کیف پول موجود در ازکی‌وام
  • اضافه‌کردن محصول مورد نیاز به سبد خرید ازکی
  • انتخاب گزینه پرداخت از درگاه ازکی‌وام برای خدمات زیبایی دکتر امیر علیزاده

انواع خدمات جراحی اقساطی دکتر امیر علیزاده

انواع خدمات جراحی اقساطی در مطب دکتر امیر علیزاده

شاید با خودتان فکر کنید که خدمات جراحی اقساطی شامل موارد محدودی بوده و نمی‌توانید کار خاصی انجام دهید؛ اما هرگز این‌گونه نخواهد بود. شما می‌توانید به‌راحتی انواع خدمات زیبایی زیر را به‌صورت اقساطی در مطب دکتر امیر علیزاده دریافت کنید.

جراحی بینی اقساطی در مطب دکتر امیر علیزاده

یکی از انواع خدمات زیبایی که در مطب دکتر امیر علیزاده ارائه می‌شود، خدمات جراحی بینی اقساطی است. باید این مورد را یکی از محبوب‌ترین خدمات جراحی اقساطی دانست؛ زیرا امروز افراد زیادی به‌دنبال جراحی بینی خود هستند.

دکتر امیر علیزاده در این زمینه تجربه طولانی‌ مدت داشته و می‌تواند به‌اشکال مختلف بینی شما را جراحی کند. علاوه‌بر پرداخت اقساطی هزینه این خدمت، می‌توانید نمونه کارهای ایشان در این زمینه را در وب‌سایت کلینیک مشاهده کنید.

جراحی ایمپلنت اقساطی توسط دکتر علیزاده

باید گفت که جراحی ایمپلنت یکی از مهم‌ترین جراحی‌هایی است که علاوه‌بر زیبایی دهان و دندان، باعث بهبود عملکرد دندان‌ها و سلامت استخوان فک می‌شود. دکتر علیزاده باتجربه درخشان خود درزمینه کاشت انواع ایمپلنت، بهترین خدمات جراحی ایمپلنت اقساطی را به شما ارائه می‌دهد.

جراحی فک اقساطی در مطب دکتر علیزاده

اگر فکر می‌کنید که فک شما ظاهری نافرم داشته و در زیباترین حالت خود قرار ندارد، قادر هستید از خدمات جراحی فک اقساطی دکتر علیزاده بهره ببرید. جناب علیزاده انواع ناهنجاری‌های فکی و نافرمی‌های آن را با بهره‌گیری از جدیدترین ابزارها و دستگاه‌ها جراحی می‌کند.

ایشان درزمینه جراحی فک تخصص بالایی داشته و می‌تواند فک شما را به زیباترین حالت خود در بیاورد. می‌توانید برای این نوع جراحی نیز از خدمات جراحی اقساطی بهره ببرید. علاوه‌بر این موارد، دیگر خدمات زیبایی قسطی نیز در این کلینیک به شما ارائه داده می‌شود.

جمع‌بندی

برای اینکه به‌راحتی توانایی پرداخت هزینه‌های جراحی زیبایی را داشته باشید، می‌توانید از خدمات جراحی اقساطی در مطب دکتر امیر علیزاده بهره ببرید. ایشان یکی از حرفه‌ای‌ترین متخصصان زیبایی در تهران بوده و مطب وی روبه‌روی بیمارستان فرمانیه قرار دارد.

شما این قابلیت را دارید که با مراجعه به مطب ایشان انواع خدمات زیبایی قسطی را دریافت کنید. جراحی بینی اقساطی، جراحی ایمپلنت اقساطی و جراحی فک اقساطی از مهم‌ترین خدمات این مطب هستند. تمامی این خدمات را در این مطلب باهم بررسی کردیم. می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت مطب دکتر علیزاده مراجعه کرده یا با آن تماس حاصل فرمایید.

این مطلب رپورتاژ است و توسط تحریریه اقتصادآنلاین تهیه نشده است

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha