۰ نفر

اوباش سابقه‌دار کرج دستگیر شد

۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۴:۵۹
کد خبر: 842762
اوباش سابقه‌دار کرج دستگیر شد

فرمانده انتظامی البرزر از دستگیری یکی از اوباش سابقه‌دار و شناخته شده محله حصارک کرج توسط ماموران سازمان اطلاعات فراجا در استان البرز خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، سردار حمید هداوند روز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت گفت: به دنبال دریافت اخباری مبنی بر ایجاد ناامنی از طریق قدرت نمایی با سلاح سرد و اخلال در نظم عمومی توسط یکی از اشرار شناخته شده محله حصارک، تیمی ویژه برای شناسایی مخفیگاه و دستگیری نامبرده در سازمان اطلاعات پلیس البرز تشکیل شد.

وی افزود: با توجه به اینکه متهم از تحت تعقیب قرار داشتنش مطلع بوده به صورت دائم نقل مکان می‌کرد، ماموران پس از چندین شبانه روز کار اطلاعاتی دقیق موفق به شناسایی مخفیگاه او شده و در یک عملیات غافلگیرانه در نیمه‌های شب او را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان البرز با بیان اینکه پلیس به هیچ وجه اجازه عرضه اندام به اراذل و اوباش را نخواهد داد، گفت: با تشکیل پرونده این متهم نیز به مرجع قضائی معرفی شد.

سردار هداوند در پایان به برهم زنندگان نظم و امنیت مردم هشدار داد و گفت: استان البرز جای مناسبی برای قدرت نمایی و قلدری اوباش نیست و هر کسی که بخواهد از این طریق امنیت مردم را با مخاطره روبه رو کند، شک نداشته باشید که با برخورد قاطع پلیس مواجه خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha