۰ نفر

«کالا» گزینه ای کم ریسک برای سرمایه گذاری میان مدت!

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۴:۰۲
کد خبر: 840859
«کالا» گزینه ای کم ریسک برای سرمایه گذاری میان مدت!

کالا و انرژی از دسته فراکاب هایی بودند که عملکرد فروردین ماه را با رشد درآمد خوبی به ثبت رساندند. در این گزارش تحلیلی منحصرا کالا را از دید عملکردی و وضعیت تکنیکی مورد ارزیابی قرار دادیم. کالا در حوالی 8070 ریال با ارزش مارکت  109 هزار میلیارد ریال داد و ستد میشود و اصلاح قابل توجهی را در یک سال اخیر تجربه کرده است.

کالا در صنعت فعالیتهای کمکی به نهادهای مالی واسط فعال است و از جمله فراکاب هایی است که سال ۱۳۸۶ با هدف ایجاد بازاری متشکل و سازمان‌یافته برای تقابل آزاد عرضه و تقاضا با ادغام دو سازمان پا به عرصه گذاشت.

پیش از آن این شرکت تحت عنوان دو سازمان مجزا با عنوان‌های سازمان کارگزاران بورس فلزات تهران (تاسیس در سال ۱۳۸۲) و سازمان کارگزاران بورس کالای کشاورزی (تاسیس در سال ۱۳۸۶) فعالیت داشت. شرکت بورس کالای ایران در سال ۱۳۹۰ در بازار پایه‌ی شرکت فرابورس پذیرفته شد.

عملکرد سهم روی خط کدال:

کالا گزارش فرودین ماه را با درآمد 112.56 میلیارد تومانی روانه کدال کرده که نسبت به فروردین سال گذشته اش 62.2 درصدی رشد داشته داست و به عبارتی رکورد درآمد ماهانه را شکسته شده است.

پیش بینی روند حرکت سهم:

سناریوهای مختلفی برای سهم است که اجماع نتیجه گیری همه ارزندگی قیمتی سهم را نشان میدهد .

از دید نموداری وضعیت بسیار کم ریسکی دارد و می تواند یک دیامتریک چندین ساله را تکمیل کند. لذا در این قیمت ها میتوان پله ای ورود کرد. حد ضرر یا حمایت معتبری در 770 تومان دارد و با رعایت این محدوده می تواند یا از همین جا الگوی دیامتریک لگ E را تمام کرده و رشد لگ F شروع شود یا فرسایشی باشد و سمیتریک باشد و زمانبر تر طی یکی دوماه اتی رشد شروع شود .

هدف های مهم :930-950 و سپس میان مدت 1320-14750

و بلند مدت : 1800 پیک تاریخی است.

«کالا» گزینه ای کم ریسک برای سرمایه گذاری میان مدت!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha