۰ نفر

باریک‌ترین محصول تاریخ اپل رونمایی شد + عکس

۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۹:۳۶
کد خبر: 840731
باریک‌ترین محصول تاریخ اپل رونمایی شد + عکس

امروز اپل نسخه‌های جدید تبلت‌های آی‌پد ایر و آی‌پد پرو خود را در ویدئوی کوتاهی که در وب‌ سایت خود منتشر کرد، معرفی کرد. این تبلت‌ها اولین مدل‌هایی هستند که پس از آخرین عرضه اپل در اکتبر ۲۰۲۲ رونمایی شده‌اند. این رویداد به قدری سروصدا به‌پا کرد که حتی سهام اپل نیز از آن بی‌بهره نماند و امروز بیش از یک درصد افزایش یافت.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از خبر آنلاین، اپل امروز در رویداد معرفی آیپدهای خود، از گران‌ترین و پیشرفته‌ترین تبلت خود یعنی آیپد پرو رونمایی کرد. این آیپد در دو اندازه ۱۱ اینچی و ۱۳ اینچی عرضه خواهد شد. همچنین جالب است بدانید که اپل، آیپد پرو را باریک‌ترین محصول تاریخ خود می‌نامد، چرا که ضخامت آن ۵.۱ میلی متر است.

آیپد پرو از تراشه جدید اپل به نام M۴ بهره می‌برد، این در حالی است که لپ‌تاپ‌های اپل در حال حاضر با تراشه‌های M۳ ساخته و عرضه می‌شوند. به گفته اپل تراشه M۴ یک تراشه فوق‌العاده قدرتمند برای هوش مصنوعی است.

باریک‌ترین محصول تاریخ اپل رونمایی شد + عکس

همچنین آیپدهای پرو، نوع جدیدی از نمایشگر OLED را خواهند داشت. فناوری به‌کار رفته در این صفحه نمایش، همان فناوری است که در آیفون‌ها دیده می‌شود اما توسعه یافته‌تر؛ در نتیجه صفحه نمایش‌های آیپد پرو، وضوح بیشتری نسبت به مدل‌های قدیمی خواهند داشت. برای ساخت این صفحه‌نمایش‌ها، فناوری OLED توسعه یافته و با نام Ultra Retina XDR معرفی شده است.

باریک‌ترین محصول تاریخ اپل رونمایی شد + عکس

امروز در رویداد رونمایی از تبلت‌های اپل، در کنار آیپد پرو از آیپد ایر و قلم اپل نیز رونمایی شد. این‌ دو سری آیپد اولین مدل‌های جدید آیپد هستند که اپل از اکتبر ۲۰۲۲ عرضه کرده است. اپل از زمان عرضه آیپدها در سال ۲۰۱۱ بروزرسانی در خط تولید خود نداشت، اما امروز با رونمایی از این آیپدها، طرفداران خود را غافلگیر کرد. گفته شده است که از هفته آینده آیپدها در فروشگاه‌ها عرضه خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha