۰ نفر

آکادمی ملی انفورماتیک آغاز به کار می‌کند

۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۱:۴۴
کد خبر: 840635
آکادمی ملی انفورماتیک آغاز به کار می‌کند

آکادمی ملی انفورماتیک به عنوان اولین بازوی علمی، پژوهشی و نوآوری در صنعت بانکی با هدف تامین و تربیت نیروی متخصص در حوزه فناوری های نوین بانکی آغاز به کار می کند.

به گزارش اقتصاد آنلاین، آکادمی ملی انفورماتیک با نیم‌نگاهی به تحولات نوین جاری در حوزه‌های بین المللی مالی، فین تک، بورس و بیمه قصد دارد تا با الگوپذیری از نمونه‌های موفق اقدام به طراحی مسیر روشن در داخل کشور کند.

برهمین اساس، مسیر رشد آکادمی ملی انفورماتیک با رویکرد آگاهی از آخرین خدمات ارائه شده توسط رقبای داخلی و خارجی، برای تمامی فعالان زیست‌بوم مالی کشور طراحی شده است.

این آکادمی با ارتقا دانش و سطح علمی افراد قصد دارد تا در آینده پیش‌روی، خود را به عنوان اولین بازوی علمی، پژوهشی، نوآوری در صنعت بانکی با الگوپذیری از مفهوم نوین آینده بانکداری بین‌المللی معرفی و با بهره‌برداری از مقالات و ایده‌های آکادمی‌های پرشتاب اقدام به برگزاری دوره‌های هوشمند شخصی آموزشی برای پرسنل شبکه بانکی ایران با محوریت ارتقا دانش این افراد نماید.

دوره‌های کارآموزی، بوت‌کمپ آکادمی،آموزشی، مسیر شغلی و دوره‌های تخصصی و مدیریت از فعالیت ها و خدمات آکادمی ملی انفورماتیک است.

قراراست، آکادمی در شرکت‌های بزرگ بانکی و فناوری اطلاعات، نخبگان دانشجویی را در سطوح مختلف جذب و همزمان با به کارگیری آنها در حوزه‌های کاری، سبب رشد سازمان و کاهش هزینه‌های شرکت‌ها شود

ساختار اصلی آکادمی شامل گروه آموزش‌های تخصصی،گروه شتاب‌دهی ایده‌های نو، گروه ارتباط با دانشگاه (کارآموزی و بوت کمپ)،گروه‌ برگزاری نشست‌های بین‌المللی و گروه تولید محتوا تخصصی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha