۰ نفر

پیام مدیرعامل بانک مسکن

دعوت مردم شریف ایران اسلامی به حضور پرشور در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

۷ تیر ۱۴۰۳، ۱۰:۰۶
کد خبر: 850063
دعوت مردم شریف ایران اسلامی به حضور پرشور در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

مدیر عامل بانک مسکن با صدور پیامی از مردم شریف ایران اسلامی برای حضور پرشور در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری دعوت کرد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از هیبنا؛ سید عباس حسینی مدیر عامل بانک مسکن با صدور پیامی از مردم شریف ایران اسلامی برای حضور پرشور در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری دعوت کرد. متن این پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«امنیت، عزت، اقتدار، آرامش، پیشرفت و سایر داشته‌های ارزشمند امروز ایران اسلامی، میراث گرانبهای شهدای عالیقدر انقلاب و مردمان فداکار، غیور و پرتلاشی است که تحت لوای ولایت فقیه، مردانه و بی‌ادعا در میادین و عرصه های گوناگون، خوش درخشیدند و علی رغم وجود تحریم‌ها و پیکار نابرابر با قدرت‌های استعمارگر، ظالم و مستبد، پرچم پرافتخار ایران اسلامی را بر فراز قله‌های علم، فرهنگ، هنر و ورزش جهان به اهتزار درآوردند.
اکنون باز هم میدان دیگری در پیش روی ملت شریف ایران اسلامی است. هشتم تیرماه سال جاری، چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری است و بی‌شک شرکت در این انتخابات، ضامن حفظ و افزایش اقتدار و وحدت ملی و برهم‌زننده نقشه ها و توطئه‌های شوم دشمنان قسم خورده ایران اسلامی است.
هشتم تیرماه، فرصتی برای ثبت پیروزی بزرگ دیگری در کارنامه پرافتخار ایرانیان و میعادگاه غلبه بصیرت، امید و آرمانخواهی ملت خداجوی ایران بر عملیات روانی و تبلیغات منفی استکبار و صهیونیسم جنایتکار در ترویج ناامیدی، انفعال و بی تفاوتی است. قطعا مشارکت شورآفرین ملت ایران در انتخابات ریاست جمهوری، تصویری شکوهمند از نشاط و پویایی انقلاب اسلامی ایرانیان غیور در پیش چشم جهانیان به نمایش خواهد گذاشت و عقب‌نشینی استکبار جهانی از مواضع خصمانه خویش را رقم خواهد زد. حضور آگاهانه، مسئولانه و حداکثری مردم عزیز ایران در پای صندوق‌های رای و استفاده شایسته از حق قانونی، مؤثر و تعیین‌کننده خود، موجب افزایش سرعت حرکت کشور در مسیر رشد و تعالی به سوی قله‌های بلند تمدن نوین اسلامی، حفظ اتحاد ملت و دولت، تثبیت اقتدار ملی و انتخاب فرد اصلحی می شود که خالصانه در راه خدمت به مردم و اعتلا و سربلندی هر چه بیشتر ایران اسلامی گام می‌نهد.
اکنون بر ماست که به پاس قدردانی از شهدای سرفراز سرزمین‌مان و برای ادای دین و تکلیف شرعی خود، مشتاقانه در پای صندوق‌های رای حاضر شویم و همچون گذشته به ندای مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) لبیک بگوییم. از این رو وعده همه ما، حضور مقتدرانه در پای صندوق‌های رای در روز ۸ تیرماه سال جاری برای خلق حماسه‌ای دیگر است تا به مدد الهی و داشتن نیت‌های خیر و خدایی در انجام این فریضه سرنوشت‌ساز، مسیر امنیت، ثبات و پیشرفت کشور برای تحقق ایران تمدن‌ساز را قدرتمندتر از گذشته بپیماییم و با انجام این عمل صالح و شایسته، موجب رضایت و خشنودی حضرت حق و شادی دل امام عصر حضرت بقیه‌الله الاعظم(عج) شویم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha