۵ نفر

فوری / قاضی زاده انصراف داد

۶ تیر ۱۴۰۳، ۲۳:۰۳
کد خبر: 850005
فوری / قاضی زاده انصراف داد

قاضی زاده انصراف داد.

به گزارش اقتصادآنلاین، قاضی زاده با انتشار توییتی از ادامه انتخابات انصراف داد. او نوشت: ربِّ أَدخِلنِی مُدخَلَ صِدقٍ وَأَخرِجنِی مُخرَجَ صِدقٍ

انجام تکلیف شرعی گاهی در اصرار بر اصول متجلی می‌شود، گاهی در رعایت صلاح امت. در شرایط فعلی تکلیف شرعی ضمن تأکید بر اصول، تحفظ بر مصالح کلان کشور است.

به منظور حفظ انسجام نیروهای انقلاب و در پاسخ به درخواست مکتوب شورای عالی اجماع نیروهای انقلاب و برخی از علما و دلسوزان از ادامه مسیر انصراف داده، امیدوارم سه برادر دیگرم نیز در فرصت باقیمانده اجماع نموده تا جبهه انقلاب تقویت گردد.

انصراف از انتخابات

از ملت شریف ایران، شورای محترم نگهبان، وزارت کشور و تمامی اعضای ستادهای انتخاباتی‌ام قدردانی می‌نمایم. باشد که راه شهید رئیسی عزیز به بهترین نحو ادامه یابد.

پیش از این محمدرضا میر شمس، سخنگوی قاضی زاده در توئیتی گفته بود که همه باید به نفع یک کاندیدا کنار بکشند. هدف ما از حضور در عرصه انتخابات تقویت جبهه انقلاب و ادامه مسیر پیشرفت کشور است. این مهم با اجماع بر یک گزینه و کنار رفتن همگی به نفع کاندید واحد محقق خواهد شد. در غیر این صورت کنار رفتن هریک از افراد، به سود جریان مقابل خواهد بود.»

فوری / قاضی زاده انصراف داد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 25
  • نظرات غیرقابل انتشار: 9
  • بازنشسته IR ۲۳:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۶
    0 0
    آقای قاضی زاده صد بار هم شرکت بکند رای نخواهد آورد همسان سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی یادت نرود اگر درست کار و راستگو هستی و مسولیت خودت را به یار خودت واگذار کردی اگر با هم همراه هستید و دنبال مقام بالتر و طلب بیشتر نیستی