۰ نفر

امباپه: رونالدو اسطوره است، اما فردا باید ببازد!

۱۴ تیر ۱۴۰۳، ۲۲:۰۶
کد خبر: 851431
امباپه: رونالدو اسطوره است، اما فردا باید ببازد!

کاپیتان تیم ملی فرانسه با تمجید از رونالدو ابراز امیدواری کرد که تیمش مقابل پرتغال پیروز شود.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از فارس، بر کسی پوشیده نیست که امباپه همیشه رونالدو را به عنوان یک اسطوره می‌بیند و رویای تقلید از دوران حرفه‌ای کاپیتان پرتغال را در سر داشته است.

امباپه قبل از دیدار تیمش با پرتغال در یورو 2024، در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد که در پاسخ به سوال خبرنگاران در نورد کریستیانو رونالدو، گفت: این یک افتخار است، همه می‌دانند که من او را تحسین می کنم. ما همیشه در تماس هستیم.

کاپیتان تیم ملی فرانسه، افزود: او یک اسطوره باقی خواهد ماند اما ما امیدواریم که فردا برنده شویم. باید قدر او را دانست که چه بوده و چه هست. من عظمت این بازیکن را تحسین می‌کنم. او یک بازیکن بی نظیر است که تاریخ فوتبال را رقم زده و الهام بخش نسل ها بوده است.

امباپه خاطرنشان کرد: هرگز کریستیانو رونالدو دیگری وجود نخواهد داشت. من به او احترام می گذارم اما همانطور که گفتم امیدوارم فردا خوشحال نباشد چون ما می‌خواهیم به نیمه نهایی برویم.

ستاره تیم ملی فرانسه با بیان اینکه امیدوار است فصل پیش رو در رئال مادرید بدرخشد، عنوان کرد: کریستیانو رونالدو بی نظیر است. من این فرصت را داشتم که رویای خود را برای بازی در رئال مادرید شروع کنم و امیدوارم داستان خودم را در این تیم بنویسم. داستان کریستیانو در رئال مادرید بی نظیر بود. امیدوارم من هم کاری منحصر به فرد انجام دهم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha