۰ نفر

هشدار الحوثی به کشورهای عربی!

۱۴ تیر ۱۴۰۳، ۱۹:۴۲
کد خبر: 851420
هشدار الحوثی به کشورهای عربی!

رهبر جنبش انصارالله یمن نسبت به بی‌توجهی کشورهای عربی در قبال جنایات رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه هشدار داد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از مهر، «عبدالملک الحوثی» رهبر جنبش انصارالله یمن در سخنان امروز خود تاکید کرد: بی توجهی به تجاوز علیه نوار غزه خطرناک‌ترین مسأله ای است که صهیونیست‌ها در قبال کشورهای عربی به آن دل خوش کرده‌اند.

وی افزود: تحولات فلسطین چیزی نیست که انسان بتواند بی توجهی خود را نسبت به آن توجیه کند. در این منطقه نسل کشی در جریان است و رژیم صهیونیستی هیچ اهمیتی به هیچ قانونی نمی‌دهد.

الحوثی تصریح کرد: دشمن صهیونیستی به جنایات وحشیانه خود افتخار می‌کند؛ این در حالی است که نظام‌های عربی نسبت به این جنایات بی توجه هستند.

عبدالملک الحوثی اضافه کرد: این نظام‌های عربی، حزب الله لبنان را یک تشکیلات تروریستی توصیف می‌کنند اما دشمن صهیونیستی را با وجود این همه جنایت، در هیچ لیست تروریستی قرار نداده‌اند. هر کسی که جنایات نسل کشی رژیم صهیونیستی در نوار غزه را دنبال می‌کند متوجه می‌شود که اکثر قربانیان این جنایات را زنان و کودکان تشکیل می‌دهند. دشمن صهیونیستی به شکنجه اسرای فلسطینی با بدترین روش‌ها و گرسنگی دادن به آنها ادامه می‌دهد.

وی در خصوص انتخابات ریاست جمهوری آمریکا نیز گفت: ۲ نامزد انتخابات این کشور برای اینکه بیش از دیگری سرسپردگی خود را به صهیونیست‌ها نشان دهند با یکدیگر مسابقه می‌دهند.

رهبر جنبش انصارالله یمن اضافه کرد: آمریکا در تمام اقدامات رژیم صهیونیستی شریک است چرا که بزرگترین حامی جنایات تل آویو به شمار می‌رود. طوفان الاقصی ارکان دشمن صهیونیستی را به لرزه درآورد و همین مسأله باعث شد آمریکا مستقیماً برای حمایت از این رژیم و نجات آن وارد عمل شود.

وی بیان کرد: فروپاشی اخلاقی آمریکا به جایی رسیده برای سرپوش گذاشتن بر جنایات تل آویو، قانون منع اعلام آمار شهدا و زخمی‌های نوار غزه را ارائه می‌دهد. آزادی رسانه‌ها تنها برای کشورهای ما آن هم در راستای سیاست‌های غرب لازم و ضروری است!

الحوثی در خصوص نیروهای مقاومت نیز گفت: عملیات مقاومت فلسطین در غزه مؤثر و دشمن شکن بود. عملیات حزب الله نیز تأثیر به سزایی علیه دشمن صهیونیستی دارد. عملیات نیروهای یمنی طی یک هفته گذشته به ۱۲ عدد با استفاده از ۲۰ موشک، پهپاد و قایق می‌رسد. تلاش‌های آمریکا برای توقف عملیات نیروهای مسلح یمن در دریا آسان نتیجه نمی‌دهد.

عبدالملک الحوثی تاکید کرد: آمریکا عادت کرده در جنگ‌ها تعیین تکلیف کند یا طرف مقابل را با تهدیدات و تحریم متوقف کند. ارتش و ملت یمن ثابت قدم است و به تقویت توان مندی های خود برای رویارویی با دشمنان ادامه می‌دهد. دشمنان ما به قدرت موشک‌ها، پهپادها و قایق‌های جنگی و دقت حملات ما اذعان کرده‌اند.

وی گفت: ناوهای آمریکایی از موشک‌ها و پهپادهای یمنی گریزان هستند. نبرد ما در دریای سرخ ثابت کرد که ناوهای هواپیمابر دیگر کارایی ندارند و نباید روی آنها هزینه کرد.

عبدالملک الحوثی ادامه داد: آمریکایی‌ها می‌دانند که نبرد در دریای سرخ با تمام تحولات از زمان جنگ جهانی دوم فرق می‌کند. این کشور می کوشد دیگر کشورها را به جنگ با یمن بکشاند و از حریم هوایی آنها برای حمله به یمن استفاده کند. ما به کشورهای عربی نسبت به مشارکت در جنگ آمریکا علیه یمن هشدار می‌دهیم.

وی بیان کرد: برخی از ارتش های عربی با جدیت عجیبی برای حمایت از دشمن صهیونیستی در دریای مدیترانه تلاش می کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha