۰ نفر

تخلفات انتخاباتی را به سامانه ۴۵۵۰۰ گزارش کنید

۷ تیر ۱۴۰۳، ۱۱:۰۷
کد خبر: 850074
تخلفات انتخاباتی را به سامانه ۴۵۵۰۰ گزارش کنید

رییس هیات بازرسی انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری استان تهران از شهروندان این استان خواست تا تخلفات احتمالی انتخاباتی را به سامانه تلفنی ۴۵۵۰۰ گزارش کنند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، اسداله تقی‌زاده روز پنجشنبه در جلسه بازرسین چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان تهران گفت: طبق قانون تبلیغات نامزدهای چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری از ساعت ۸ صبح امروز (پنجشنبه ۷ تیرماه) ممنوع بوده و شهروندان استان تهران در صورت مشاهده هرگونه تخلفات احتمالی تبلیغاتی نامزدها حتما موارد را از طریق تماس با تلفن ۴۵۵۰۰ هیات بازرسی انتخابات استان تهران مطرح کنند.

وی ادامه داد: در آستانه چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری (جمعه ۸ تیرماه) اقدامات خوبی صورت گرفته و تلاش داریم با استفاده از تمامی ظرفیت‌ها و امکانات لازم، انتخاباتی منظم و به دور از حاشیه برگزار کنیم.

تقی‌زاده تاکید کرد: شهروندان استان تهران می‌توانند شکایات و گزارش‌های خود را از طریق تماس با شماره ۴۵۵۰۰ با پیش‌شماره ۰۲۱ (از امروز ۷تیرماه) تا پایان روز رای‌گیری به این هیات اطلاع رسانی کنند.

تقی‌زاده همچنین رعایت بی‌طرفی را مهمترین ویژگی بازرسان عنوان کرد و افزود: رویکرد هیات بازرسی استان و شهرستان‌های تابعه تلاش برای اجرای مطلوب انتخابات و برگزاری انتخاباتی سالم است.

مدیرکل بازرسی استانداری تهران افزود: بازرسان به منظور تضمین حسن جریان، صحت و اجرای مطلوب، سلامت و صیانت از آرای مردم در روند برگزاری انتخابات در استان تهران ماموریت دارند و تمهیداتی اندیشیده شده تا به هیچ عنوان روز رای‌گیری در محل شعب اخذ رای تبلیغات محیطی له یا علیه نامزدهای ریاست جمهوری صورت نگیرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha