۰ نفر

مشارکت ۴۳ درصدی مردم گیلان در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری

۱۶ تیر ۱۴۰۳، ۱:۴۹
کد خبر: 851556
مشارکت ۴۳ درصدی مردم گیلان در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری

دبیر و سخنگوی ستاد انتخابات گیلان از مشارکت ۴۳ درصدی مردم این استان در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری خبر داد و گفت: فرایند شمارش در شعب اخذ رأی آرا آغاز شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، جواد شفیعی ثابت بامداد شنبه در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد انتخابات گیلان اظهار کرد: اخذ آرای دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در گیلان همزمان با سراسر کشور به اتمام رسید.

دبیر و سخنگوی ستاد انتخابات گیلان از آغاز شمارش آرا دور دوم انتخابات ریاست جمهوری در استان خبر داد و اضافه کرد: شمارش آرا در شعبات اخذ رأی در مناطق شهری و روستایی آغاز شد.

شفیعی ثابت از مشارکت ۴۳ درصدی مردم گیلان در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری خبر داد و اضافه کرد: بیش از ۸۷۳ هزار رأی در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری در گیلان درون صندوق انداخته شده است.

وی ادامه داد: بر اساس داده‌های آماری ۴۸ درصد از مشارکت کنندگان انتخابات ریاست جمهوری در گیلان بانوان و ۵۲ درصد را آقایان بودند.

دبیر و سخنگوی ستاد انتخابات گیلان با اشاره به حضور ۱۷۶۵ نفر از نمایندگان نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در شعب اخذ رأی اضافه کرد: صیانت از آرای مردم و حفظ سلامت و امینت انتخابات ریاست جمهوری در گیلان در اولویت قرار داشت.

شفیعی به بیان اینکه پیروز اصلی انتخابات مردم ایران اسلامی هستند، گفت: هر نامزدی که به عنوان رئیس جمهور انتخاب شود مورد احترام و پذیرش بوده و باید برای حفظ انسجام و حل مشکلات کشور بکوشد.

وی در خاتمه از تمامی عوامل اجرایی، امنیتی و انتظامی و برگزار کنندگان دور دوم انتخابات ریاست جمهوری در گیلان قدردانی کرد و افزود: گیلان در چند ماه اخیر سومین انتخابات را در کمال صحت، سلامت و امنیت برگزار کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha