۰ نفر

شایعات در مورد آیفون ۱۷ پرو مکس چه می‌گویند؟

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۵:۰۵
کد خبر: 840871
شایعات در مورد آیفون ۱۷ پرو مکس چه می‌گویند؟

در حالی که پیش‌بینی می‌شود در آیفون ۱۶ پرو تقریبا هیچ تغییر ظاهری مهمی رخ ندهد، تحلیلگر معتبر محصولات اپل امروز خبر از تغییرات قابل توجه داخلی و ظاهری در مورد آیفون‌های پریمیوم سال بعد اپل داده است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از جی‌اس‌ام، جف پو تحلیلگری که دسترسی به منابع زنجیره تامین اپل در آسیا دارد، امروز مواردی از ویژگی‌های جدید آیفون ۱۷ پرو را تشریح کرده است.

در حالی که هنوز چند ماه تا معرفی سری آیفون ۱۶ فاصله داریم، اما شاهد شایعات در مورد خط تولید آیفون ۱۶ از حدود یک سال و نیم قبل از عرضه بودیم. به عنوان مثال، تقریبا یک سال پیش، متوجه شدیم که آیفون ۱۶ پرو و پرو مکس به ترتیب دارای نمایشگرهای ۶٫۳ و ۶٫۹ اینچی بزرگتر خواهند بود. حالا همین امر در مورد آیفون ۱۷ نیز صدق می‌کند و شایعات در مورد آن، از همین حالا شروع شده است.

رم ۱۲ گیگابایتی

پو در یک یادداشت تحقیقاتی با شرکت سرمایه گذاری هایتونگ، گفته که آیفون ۱۷ پرو و ۱۷ پرو مکس به ۱۲ گیگابایت رم مجهز خواهند شد. برای مقایسه، باید گفت که مدل‌های آیفون ۱۵ پرو دارای ۸ گیگابایت رم هستند و مدل‌های آیفون ۱۶ پرو نیز ۸ گیگابایت رم دارند. این افزایش خبر خوبی برای کاربران است زیرا به بهبود عملکرد چند وظیفه‌ای در آیفون کمک خواهد کرد.

مقدار رم ادعا شده در سری آیفون ۱۷:

آیفون ۱۷: ۸ گیگابایت
آیفون ۱۷ اسلیم: ۸ گیگابایت
آیفون ۱۷ پرو: ۱۲ گیگابایت
آیفون ۱۷ پرو مکس: ۱۲ گیگابایت
مقایسه آن با سری آیفون ۱۵:

آیفون ۱۵: ۶ گیگابایت
آیفون ۱۵ پلاس: ۶ گیگابایت
آیفون ۱۵ پرو: ۸ گیگابایت
آیفون ۱۵ پرو مکس: ۸ گیگابایت
داینامیک آیلند کوچکتر در مدل پرو مکس
پو گفته که آیفون ۱۷ پرو مکس به دلیل استفاده از فلزات کوچکتر برای سیستم فیس آیدی، دارای یک داینامیک آیلند بسیار باریک خواهد بود. این اولین کاهش سایز برای داینامیک آیلند از زمان عرضه آیفون ۱۴ پرو خواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha