۰ نفر

زمان پذیرش اسکان موقت تابستان فرهنگیان

۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۴:۵۸
کد خبر: 842761
زمان پذیرش اسکان موقت تابستان فرهنگیان

مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش‌وپرورش ضمن تبریک دهه کرامت و تشکر از عوامل اجرایی ستاد موقت نوروزی فرهنگیان در بهار ۱۴۰۳ و اعلام شروع به کار ستاد مرکزی «اسکان موقت تابستان فرهنگیان» گفت: ابلاغ اعضای ستاد اسکان موقت تابستان فرهنگیان استان‌ها صادر شده است و برای تقسیم وظایف اعضای ستاد، تشکیل جلسه شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، مهدی نیک‌فر ضمن تاکید بر برگزاری جلسات توجیهی برای اعضای ستاد و عوامل اجرایی در دهه اول خردادماه سال جاری در اجرای دقیق اسکان موقت تابستان فرهنگیان گفت: بازدید از مدارس تحت پوشش طرح و توصیه‌های لازم به مدیر و سرایدار مدرسه در دستور کار است و پس از ارزیابی زیرساخت‌های اجرای طرح اسکان، تجهیزات لازم بین مدارس توزیع می‌شود.

مدیر کل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش‌وپرورش اضافه کرد: آغاز پذیرش اسکان موقت تابستان فرهنگیان از هفته پایانی خردادماه ۱۴۰۳ است و تعداد ۲ هزار و ۲۵۸ مدرسه به همراه ۱۸ هزار و ۵۸۷ کلاس ، ۴۲۴ مرکز آموزشی ـ رفاهی، ۳ هزار سوئیت در ۳۰۰ اردوگاه و ۲ هزار اتاق در ۵۰ پردیس دانشگاه فرهنگیان میزبان مسافران اسکان موقت تابستان فرهنگیان است.

نیک فر تعداد مسافران پذیرش شده در تابستان ۱۴۰۲ را چهارمیلیون نفر روز خواند و گفت: پیش بینی می‌شود میزان پذیرش مسافر و اسکان موقت تابستان فرهنگیان ۲۰ درصد افزایش داشته باشد و پذیرش مسافر را به دو شیوه حضوری و برخط به آدرس Eskan.medu.ir صورت می‌پذیرد. این امر توسط ۷ هزار و ۲۰۵ نفر عوامل اجرایی ساماندهی می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha