۱۵ نفر

فوری / اولین عکس از محل حادثه بالگرد رییسی

۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۷:۰۸
کد خبر: 842817
فوری / اولین عکس از محل حادثه بالگرد رییسی

شبکه خبر از وقوع سانحه برای بالگرد حامل رئیس‌جمهور در  استان آذربایجان شرقی خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین ، شبکه خبر از وقوع سانحه برای بالگرد حامل رئیس‌جمهور در نزدیکی ورزقان خبر داد. گروه‌های امدادی در تلاش برای رسیدن به محل سانحه بالگرد حامل رئیس جمهور هستند. با توجه به فاصله یک ساعت و نیمه تبریز تا ورزقان، به زودی خبر و عکس‌های موثق منتشر می‌شود. وَرْزَقان یکی از شهرهای استان آذربایجان شرقی است که در بخش مرکزی شهرستان ورزقان واقع شده و مرکز این شهرستان است. این شهر در ۴۰ کیلومتری غرب اهر و ۷۸ کیلومتری شمال تبریز واقع شده‌است.

فوری / اولین عکس از محل فرود بالگرد رییسی

خبر سقوط بالگرد رییسی صحت دارد ؟

رئیس سازمان امداد و نجات هلال‌احمر گفت: تاکنون گزارشی مبنی بر سقوط دریافت نکرده‌ایم. تیم‌های امدادی از سوی جمعیت هلال احمر به محل اعزام شده‌اند. تاکنون گزارشی مبنی بر سقوط دریافت نکرده‌ایم. گزارش‌ها حاکی از وقوع حادثه است و باید تیم‌ها در محل حاضر شوند تا بررسی‌ها در این خصوص انجام شود.

رئیس جمهور، آیت‌الله آل هاشم امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی و چند تن دیگر از همراهان از جمله سرنشینان این بالگرد بوده‌اند.

شرایط سخت آب و هوایی تلاش امدادرسانی به محل سانحه بالگرد رئیسی را با سختی روبرو کرده است.

همچنین برخی اخبار تایید نشده حکایت از این دارد که ساعتی هلی‌کوپتر حامل رییس جمهور در رادار نبوده است. از محل و چگونگی سقوط خبری نیست، با توجه به تماس های نصفه نیمه برقرار شده، زخمی بودن بعضی از همراهان قطعی است، اما از اینکه آیا کسی شهید شده است یا خیر اطلاعی در دسترس نیست. برخی منابع غیر رسمی از شهادت برخی همراهان رئیس جمهور خبر می دهند، اما منابع رسمی تاکنون هیچ اظهار نظر مشخصی در این مورد نداشته اند و چنین اخباری تا ساعت ١۶:۵٠ دقیقه تایید نمی‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 11
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • جلال فردوسی IR ۱۹:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۳۰
    53 39
    انشاالله خدا لطف کنه هرچه زودتر خبر سلامتی آقای رئیسی و همراهان به مردم برسه واقعا آقای رئیسی و آقای امیر عبدالههیان خیلی خدمت به کشور کردند ومن خودم شخصا خیلی متاثر شدم از این خبر انشا اله خبر خوبی می رسه
  • رضا IR ۱۳:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۳۱
    0 0
    خدا بیامرزه به غیر از اینکه ریس جمهور بود که متاثر شدم بیشتر از اون که انسان وهم وطن بود روحشون شاد یادشون گرامی