۱ نفر

راهنمای خرید کاغذ دیواری: 6 نکته طلایی برای انتخاب و خرید کاغذ دیواری

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۹:۱۳
کد خبر: 839460
راهنمای خرید کاغذ دیواری: 6 نکته طلایی برای انتخاب و خرید کاغذ دیواری

طراحان داخلی و علاقه مندان به تغییر دکور منزل از کاغذ دیواری به عنوان یک راه نسبتا ارزان قیمت به شدت استقبال می کنند.

کاغذ های دیواری مجموعه ای از رنگ ها و الگو های بی پایان است که پس زمینه ای زیبا را برای هر فضایی مثل ناهارخوری، نشیمن یا غیره فراهم می کند. سبک‌ های این کاغذ ها از گل ‌دار گرفته تا نقاشی ‌های دیواری مدرن و کاغذی که ظاهر کاشی، چوب، آجر یا سنگ را تقلید می‌کنند، متغیر است.

همچنین طرح های هندسی و فانتزی هم برای کاغذ دیواری وجود دارد که می توان آن ها را روی هر سطحی (دیوار خشک، گچ، پانل، کاشی و غیره) کاغذ کاری کرد.

جدیدترین و شیک ترین طرح های کاغذ دیواری کدام اند؟

آیا قصد دارید اتاقی در خانه خود را تغییر دهید؟ چه بخواهید هر چهار دیوار اتاق را به طور کامل اصلاح کنید و آن را تغییر دهید، یا ترجیح می دهید خلاقیت خود را با ایجاد تغییر در یکی از دیوارهای اتاق نشان دهید، شما باید از طرح های کاغذ دیواری پرطرفدار و جدید 2024 استفاده کنید. هنگام انتخاب کاغذ های دیواری جسور باشید و مطمئن شوید که اتاق بازتابی از شخصیت شماست تا خانه شما حسی خوب به شما دهد.

کاغذ دیواری و پوستر دیواری سه بعدی

هنگام انتخاب یک پوستر دیواری سه بعدی، زیبایی شناسی و پالت رنگ فعلی اتاق خود را در نظر بگیرید. طرحی را انتخاب کنید که نه تنها مکمل استایل شخصی شما باشد، بلکه منعکس کننده سبک شخصی شما نیز باشد. اندازه گیری دقیق دیوار برای اطمینان از تناسب کامل نقاشی کاغذ دیواری بسیار مهم است.

چسباندن والپیپرهای سه بعدی معمولاً بدون پیچیدگی است، اما رعایت دستورالعمل های راهنما ضروری است. قبل از شروع کار، دیوار خود را با اطمینان تمیز کنید، و از خشک و صاف بودن دیوار مطمئن شوید. بسیاری از نقاشی‌های دیواری از رویکرد چسباندن به دیوار پشتیبانی می‌کنند و فرآیند نصب را ساده می‌کنند. همچنین می توانید این کار را به افراد ماهر در آن واگذار کنید.

راهنمای خرید کاغذ دیواری: 6 نکته طلایی برای انتخاب و خرید کاغذ دیواری

کاغذ دیواری طرح پتینه یا داماسک

کاغذ دیواری داماسک یا طرح پتینه در ابتدا به جای ملیله ها و یا مطابق با پارچه اثاثه یا لوازم داخلی ساخته و استفاده می شد. بنابراین طرح های این نوع کاغذ برای تقلید از این الگوهای بافته شده ایجاد شده است. پارچه این نوع کاغذ از نوع دمشقی و ارزش آن از ابریشم است. تکنیک بافندگی این نوع کاغذ به صورت یک پس زمینه ابریشمی و یک طرح مات ایجاد شده است.

کاغذ دیواری طرح آجر

کاغذ دیواری آجری راهی عالی برای ایجاد علاقه در فضای شماست. نمای دیوار آجری اکسپوز برای ایجاد دکوراسیون شهری شیک بسیار محبوب است. این نوع کاغذ صنعتی می تواند حس جذابیت روستایی یا شعله ور شدن مدرن را به آن اضافه کند.کاغذ های دیواری آجری سفید یا قهوه ای می تواند هر اتاقی را روشن کند و به عنوان یک تضاد عالی با مبلمان روشن عمل کند. بخشی از جذابیت این نوع کاغذ سادگی آن است.

کاغذ دیواری طرح سنگ

مدل های کاغذ دیواری در ظاهر سنگی، دیوارهای سنگی واقع گرایانه ای را ایجاد می کنند که سه بعدی و با ساختاری چشمگیر است، نقوش سنگی روی دیوارها فضایی مدرن یا روستایی را نیز برای شما فراهم می کند. هنگام انتخاب الگوهای کاغذ های دیواری، نحوه استفاده از اتاق را در نظر بگیرید، و یک سبک مناسب انتخاب کنید به عنوان مثال برای ظاهری رسمی، الگوها را در مقیاس بزرگ با رنگ های دراماتیک را انتخاب کنید.

برای داشتن یک سبک شاد و روشن، نقوش کوچکی را که باز و با فاصله منظم هستند، مانند خال‌های پولکا انتخاب کنید. تاثیر تزئینی حاشیه ها را نیز فراموش نکنید.

راهنمای خرید کاغذ دیواری: 6 نکته طلایی برای انتخاب و خرید کاغذ دیواری

کاغذ دیواری طرح چوب

این نوع کاغذ های دیواری دارای طرح های چوبی واقع گرایانه است، از چوب انبار روستایی گرفته تا دانه های چوبی براق و معاصر را شامل می شود. کاغذ دیواری چوبی ایده آل برای ایجاد فضایی دلپذیر و گرم است، همچنین انتخاب مناسبی برای کسانی است که به دنبال افزودن یک عنصر طبیعی به فضای داخلی خانه خود هستند.

کدام فضاها برای نصب کاغذ دیواری مناسب هستند؟

یک فضای کوچک مانند اتاق خواب، اتاق نشیمن کوچک یا حمام کوچک مکان بسیار خوبی برای استفاده از کاغذ دیواری است. کمی کاغذ مناسب می تواند فضای کوچک شما را به یک نقطه کانونی تبدیل کند و فضا را بزرگ تر از خود نشان دهد.

بهترین جنس کاغذ دیواری چیست؟

بهترین جنس کاغذ های دیواری بستگی به خانه شما و سلیقه شما دارد، اگر در خانه هایی باشید که آب و هوای مرطوب دارد باید به دنبال کاغذی باشید که با خوردن آب به آن صدمه نبیند. در کل چند جنس وجود دارد که انتخابی عالی برای کاغذ دیواری منزل شما است.

  • وینیل: برای مناطق مرطوب بهترین گزینه است، ضد آب است و به راحتی با یک دستمال مرطوب می توان آن را تمیز کرد.
  • فوم یا همان مدل پتینه: این ن.ع کاغذ نرم است و می توان آن را با یک دستمال تمیز کرد، همچنین دکور خانه شما را به شدت زیبا می کند.
  • تکسچر یا طرح های سه بعدی: این طرح ها جدید هستند و ظاهری مدرن به خانه شما می دهند.
  • نساجی: این نوع کاغذ دیواری پارچه ای است و دارای بافت نرم است.
  • فویل مانند: این نوع کاغذ یک بافت براق دارد که نور را به خانه شما منعکس می کند و یک ظاهر لوکس برای خانه شما ایجاد می کند.

چرا نباید به سراغ کاغذ دیواری های خیلی ارزان رفت؟

استفاده از کاغذ های دیواری خیلی ارزان می تواند مشکلاتی را درآینده برای شما به وجود بیاورد، برخی از دلایل وجود دارد که بهتر است کاغذ دیواری ارزان را نخرید مثل کیفیت پایین( اگر کیفیت کاغذ پایین باشد ممکن است کاغذ زود پاره شود، با یک رطوبت سری چسب های خود را از دست بدهد و غیره)، نصب و حذف دشوار( کاغذ ارزان ممکن است باعث صدمه زدن به دیوار شما شود و نصب و حذف آن دشوار باشد، جنس نازک( کاغذ ارزان ممکن است ضخامت کمی داشته باشد و به آسانی پاره شود)، محدودیت در انتخاب طرح( کاغذ ارزان قیمت ممکن است طرح های کمی داشته باشد و انتخاب شما را محدود کند)

به کدام فروشگاه برای خرید کاغذ دیواری می توانیم اعتماد کنیم؟

انتخاب فروشگاه مطمئن برای کاغذ بسیار مهم است چون باید به اندازه ای که پول می دهید کاغذ برای شما کار کند. شما می توانید از طریق سایت روشا شاپ اقدام به خرید کلیه ملزومات دکوراسیون داخلی از جمله موکت ، پوستر ، کاغذ دیواری ، لوستر و آباژور نمایید.

این مطلب رپورتاژ آگهی است و توسط تیم تحریریه اقتصادآنلاین تهیه نشده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha