۰ نفر

در نشست خبری مدیرعامل شرکت پشم شیشه ایران اعلام شد؛

رشد ۲۰۰درصدی صادرات در ۹ماهه۱۴۰۰ نسبت به۱۳۹۹

۱۵ دی ۱۴۰۰، ۱۶:۰۹
کد خبر: 596758
رشد ۲۰۰درصدی صادرات در ۹ماهه۱۴۰۰ نسبت به۱۳۹۹

در طی این نشست مدیر عامل شرکت پشم شیشه ایران گفت:در سالی که مزین به نام تولید ، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها است علیرغم تحریم های ظالمانه دشمنان ، با رشد چشمگیر صادرات توانسته ایم بالاترین میزان صادرات را داشته باشیم و با اتخاذ تصمیم های مدیریتی کارآمد میزان صادرات را به شکل قابل توجهی گسترش دهیم.

به گزارش اقتصاد آنلاین، در ادامه وی در راستای پرسش و پاسخ خبرنگاران در مورد پروژه انتقال شرکت به منطقه ویژه اقتصادی شیراز افزود در بحث انتقال کارخانه کارهای خوبی صورت گرفته و نمونه آن انعقاد قرارداد EPC  با یک شرکت داخلی بود. با برنامه ریزی های صورت گرفته در جهت مسئولیت های اجتماعی ، حفظ بازار ، افزایش صادرات ، توسعه برند و  افزایش ظرفیت تولید تمام‌ تلاشمان را خواهیم کرد تا طبق برنامه زمانبندی هر چه سریعتر شاهد به بهره برداری رسیدن خط تولید کارخانه در سایت جدید باشیم.

فروش ۱۷۶۰ تن محصول پشم شیشه در بازار بورس کالای ایران

باقری تصریح کرد : در راستای شفاف سازی ، حذف واسطه گری و فروش مستقیم بین فروشنده و خریدار ، تولیدات این شرکت از جمله پشم شیشه و ایزوگام از اوایل سال جاری وارد بورس کالای ایران شد و طی مدت ۴ ماه از شروع فروش محصولات این شرکت از شهریور ماه تا پایان آذر توانست مجموعا ۱۷۶۰ تن محصول پشم شیشه خود را در این بازار به فروش برساند. 

 رکورد شکنی ماهیانه تولید ،  فروش ، صادرات برای اولین بار از بدو تاسیس کارخانه 

وی در پایان با اشاره به  مشکلات فعلی اقتصادی در کشور اظهار داشت: شرکت پشم‌شیشه ایران از شرکت های پویا و موفق است که با همت مدیران ، برنامه ریزان و تلاش  کارکنان ، موفق به شکستن رکوردهای ماهیانه تولید ، فروش و صادرات در سال جاری ، از بدو تاسیس کارخانه شده است و قطعا این روند در ماه ها و سال های آتی نیز تا رسیدن به جایگاه واقعی شرکت در بازارهای داخلی و خارجی ادامه خواهد یافت.