۰ نفر

ثبت رکورد جدید ماهیانه فروش صادراتی محصول پشم شیشه

۹ دی ۱۴۰۰، ۱۰:۱۶
کد خبر: 594669
 ثبت رکورد جدید ماهیانه فروش صادراتی محصول پشم شیشه

رکورد ماهیانه فروش صادراتی شرکت پشم شیشه ایران شکسته شد.

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ پس از ثبت رکورد مقدار تولید ماهیانه در شهریور ماه امسال و ثبت رکورد فروش صادراتی در آبان ماه سال جاری ، فروش ماهیانه صادراتی محصول پشم شیشه در آذرماه به ۱۶۵ تن رسید و توانست رکورد جدیدی را برای دومین مرتبه از بدو تاسیس شرکت به ثبت برساند.

این شرکت با فروش صادراتی ۱۶۵ تن از محصول پشم شیشه در آذرماه ماه سال جاری ، به ارزش ۱۲۵۰۰۰ دلار رکورد فروش ماهیانه را شکست و توانست رکورد جدیدی را به ثبت برساند.

 مقدار تناژ محصول پشم شیشه صادر شده ۲۰ درصد از کل مقدار تناژ تولید شده می باشد که پیشبینی می گردد این مقدار تا پایان سال به ۳۰ درصد افزایش یابد.

مجموع صادرات محصول پشم شیشه شرکت پشم شیشه ایران از ابتدای سال تا پایان آذرماه ۷۱۶ تن به ارزش ۵۳۴ هزار دلار است که نسبت به مدت مشابه در سال قبل افزایش ۱۲۳ درصدی را رقم زده است.

با توجه به چشم انداز تغییر و تحولات در آینده شرکت و با برنامه ریزیهای صورت گرفته ، به زودی علیرغم وجود تحریم های ظالمانه از سوی دشمنان ، محصولات  تولیدی این کارخانه در بازارهای داخلی و خارجی به جایگاه واقعی خود خواهد رسید و سهم بیشتری از بازار به محصولات این شرکت اختصاص خواهد یافت.