۰ نفر

در مراسم 49سالگی برند پاشکوما مطرح شد؛

پاکشوما در چند محصول لیدر بازار لوازم خانگی ایران است

۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۴:۲۲
کد خبر: 840665
پاکشوما در چند محصول لیدر بازار لوازم خانگی ایران است

گروه تولیدی و صنعتی پاکشوما در حالی 49ساله شد که بسیاری از برندهای لوازم خانگی به دلیل شرایط بد اقتصادی و ... از بازار حذف شدند؛ چراکه این برند همواره با یک برنامه مدون در حال حرکت است و از نگاه مدیران این برند استمرار و همکاری با برندهای معتبر دنیا رمز موفقیت و دوام برند پاکشوما است.

اقتصادآنلاین-فرزانه شهریاری؛ نشست رسانه‌ای مجموعه پاکشوما به بهانه تولد 49سالگی این برند و رونمایی از دو محصول جدید تسویه هوا و کولر گازی و همچنین اعلام راه اندازی سه خط جدید تولید سبد ظرفشویی، بزرگترین خط رنگ لوازم خانگی در خاورمیانه و همچنین خط جدید یخچال پاکشوما با با حضور مدیران این مجموعه و خبرنگاران در خانه کارمان برگزار شد.

ابراهیمی مدیرکل اجرایی گروه پاکشوما در مراسم ۴۹ سالگی پاکشوما در جمع خبرنگاران گفت: در صنعت لوازم خانگی جهان، برندهای بزرگ و قدیمی در حال توسعه کسب و کار خود هستند. دلیل این موضوع انطباق پذیری و سرعت تغییر این برندها کم بوده و همین مهم باعث شده که برخی از برندها از تکنولوژی دور مانده و توسط شرکت‌های بزرگ خریداری می‌شوند.

ابراهیمی ادامه داد: به غیر از دو برند کره‌ای، حدود ۵ گروه بزرگ لوازم خانگی در حال فعالیت هستند که هر کدام حدود ۷ یا ۸ برند دارند.

ابراهیمی گفت: در بسیاری از محصولات جایگاه خوبی در بازار لوازم خانگی داشته و در چند محصول ویژه، به عنوان لیدر بازار لوازم خانگی ایران شناخته می‌شویم.

وی ادامه داد: در حال حاضر خط تولید یخچال فریزر پاکشوما، بزرگترین و پیشرفته‌ترین خط تولید کشور است. توسعه و پیشرفت خودرا در همکاری با برندهای بزرگ دنیا می‌دانیم و این موضوع بسیار حائز اهمیت است.

مدیرکل اجرایی گروه پاکشوما گفت : تفاوت گروه پاکشوما با سایر برندها در تعدد دفترها در کشورهای مختلف و البته افتتاح دو دفتر تحقیق و توسعه در کشور چین و شهر شانگهای است.

وی افزود: در سال میلادی جدید با پاکشوما جدیدی آشنا خواهید شد. هدف ما این است که در ۵۰ سالگی برند پاکشوما، برای ۵۰ سال بعد برنامه‌ریزی کنیم. می‌خواهیم اعتماد مردم را بیشتر از گذشته جلب کنیم و به عبارتی هر مصرف کننده ایرانی بتواند تجربه یک‌بار استفاده از محصولات پاکشوما را داشته باشد.

محسن گرمارودی، مدیر بازاریابی پاکشوما در پاسخ به سوال خبرنگار اقتصاد آنلاین در خصوص اینکه پاکشوما به طور مستقیم و غیر مستقیم به اشتغال زایی چند نفر کمک کرده است؛ پاسخ داد:

در حال حاضر گروه تولیدی و صنعتی پاکشوما بالغ بر 3هزار نیروی مستقیم دارد و بحث توسعه منابع انسانی در دستور کار نیز قرار گرفته است که حدود 75درصد از این 3هزار نفر همکاران ما در کارخانه و خط تولید هستند و باقی در سه دفتر مرکزی، خدمات و پشتیبانی که در تهران است مستقر هستند.

25درصد بازار لوازم خانگی ما کالای قاچاق و باقی نیز تولید داخل است و این مقدار تولید از خروج ارز از کشور جلوگیری می‌کند و هرچقدر عمق بومی سازی بیشتر باشد عدم خروج ارز بیشتر اتفاق میفتد.

مدیر بازاریابی پاکشوما در جواب اینکه گروه تولیدی و صنعتی به چقدر به خروج ارز از کشور کمک کرده است عنوان کرد:

به جرات میتوانم بگویم در محصولات لباسشویی،ظرفشویی و جاروبرقی و همین طور کولرگازی ما یکی از شرکت‌های بزرگ تولیدکننده لوازم خانگی با درصد بالای بومی سازی در ایران هستیم و هر تجهیزات و قطعه‌ای که قابلیت تامین داشته باشد در ایران تامین خواهد شد. حتا یک جاهایی شرکت پاکشوما تامین کننده را ترغیب و کمک کرده است به سرمایه گذاری در تولید قطعه‌ای که سازمان به آن نیاز دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha