۱ نفر

آغاز فروش هوندا E-NS۱،‌ شاسی بلند برقی جدید بازار ایران +‌ جزئیات

۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۸:۲۸
کد خبر: 840385
آغاز فروش هوندا E-NS۱،‌ شاسی بلند برقی جدید بازار ایران +‌ جزئیات

معین خودرو کراس اوور برقی وارداتی هوندا E-NS1 را در سامانه یکپارچه به فروش گذاشت. در ادامه جزئیات و قیمت این شاسی بلند الکتریکی را مطالعه کنید.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از گجت نیوز، معین خودرو که پیش‌تر در این دور واردات محصولاتی نظیر تویوتا کرولا ۱.۲ لیتری را عرضه کرده است، به‌تازگی هوندا E-NS۱ را رسماً به فروش گذاشت. آخرین اخبار خودرو حاکی از این است که این شرکت کراس اوور تمام برقی هوندا E-NS۱ یا به عبارتی دیگر، وزل برقی را از طریق سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی عرضه و قیمت علی‌الحساب آن را مشخص کرد. هرچند پیش‌تر زمزمه‌هایی مبنی بر واردات این خودرو توسط آروین خودرو به گوش می‌رسید، به نظر معین خودرو زودتر موفق به رساندن محموله خود و طی کردن مراتب لازم جهت فروش رسمی آن شده است.

فروش رسمی هوندا E-NS۱ معین خودرو

آغاز فروش هوندا E-NS۱،‌ شاسی بلند برقی جدید بازار ایران +‌ جزئیات

اشخاصی که در گذشته در سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی ثبت نام کرده بودند و حالاً در اولویت برای انتخاب خودرو قرار دارند، می‌توانند در سامانه اقدام به ثبت نام برای هوندا E-NS۱ کنند. قیمت علی‌الحساب این ماشین وارداتی در مبانی ورودی ۱ میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان اعلام شده است. همان‌طور که انتظار می‌رود، قیمت اعلام شده نهایی نیست و همچنین هزینه‌های اضافی از جمله شماره‌گذاری، کرایه حمل و نقل، بیمه شخص ثالث و… در آن لحاظ خواهد شد. در نتیجه باید تا اعلام قیمت نهایی این محصول معین خودرو منتظر ماند.
هوندا ای ان اس ۱ در اصل محصول شرکت مشترک دانگ فنگ و هوندا در چین است و از آنجا که از اوایل سال ۲۰۲۲ به‌صورت رسمی به فروش گذاشته شد، جزو محصولات جدیدتر و به‌روزتر هوندا به حساب می‌آید. این خودرو که یکی از معدود خودروهای تمام برقی بازار ایران در نظر گرفته می‌شود، پیشرانه‌ای با قدرت ۲۰۱ اسب بخار و گشتاور ۳۱۰ نیوتن متر دارد و با باتری پک ۶۸.۸ کیلووات ساعتی می‌تواند با یک بار شارژ مسافت تقریباً ۵۰۰ کیلومتر را طی کند.

همچنین نمایشگر ۱۵.۲ اینچی سیستم مولتی مدیا، صفحه آمپر تمام دیجیتال، ایربگ‌های راننده و شاگرد، سیستم کمکی شروع حرکت در سربالایی و سرپایینی، کروز کنترل و هشدار تصادف از جلو برخی از امکانات رفاهی و ایمنی این کراس اوور الکتریکی وارداتی بازار ایران هستند. این نشان می‌دهد هوندا ای ان اس ۱ از نظر امکانات و تجهیزات هم در سطح مناسبی قرار دارد. در نهایت، نظر شما کاربران گجت نیوز درباره این ماشین وارداتی معین خودرو چیست؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha