۰ نفر

رئیسی: موثرترین عنصر در جامعه‌سازی قرآن و نماز است

۱۶ دی ۱۴۰۲، ۱۵:۰۳
کد خبر: 818100
رئیسی: موثرترین عنصر در جامعه‌سازی قرآن و نماز است

رئیس جمهور با بیان اینکه موثرترین عنصر در جامعه سازی قرآن و نماز است، گفت: ساختن جامعه بدون نماز امکانپذیر نیست.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از تسنیم، آیت الله سید ابراهیم رئیسی در سی امین اجلاس سراسری نماز با بیان اینکه بسیار خوشحالم خداوند توفیق داد در اجلاس نماز حضور یابیم، اظهار داشت: از همت حجت‌الاسلام قرائتی برای پراختن به اقامه نماز نهایت تشکر را داریم.

وس با بیان اینکه این تلاش‌ها در خانه، خانواده، دانشگاه‌ها، مدارس و سازمان‌ها و ادارات بسیار موثر بوده است، افزود: باید توجه به نماز سرعت بگیرد چرا که اساس و موثرترین عنصر در جامعه سازی قرآن و نماز است. مهمترین عنصر در خودسازی در انسان نماز است؛ در حیات طیبه و ساختن جامعه سالم بدون نماز امکان‌پذیر نیست.

‌وی با بیان ایکه سبک زندگی برای یک انسان سالک باید با محوری بودن نماز شکل بگیرد، تصریح کرد:  نخستین توصیه برای صاحبان قدرت "نماز" است. حی علی صلاة داریم و در پرتو نماز امر به خوبی‌ها و نهی از بدی‌ها شکل می‌گیرد.

رئیسی اضافه کرد: اگر نماز اقامه شود با اقامه نماز هم مبارزه نفس و هم شیاطین بیرون صورت خواهد گرفت‌؛ مستحکم‌ترین پشتوانه برای یک انسان سالک "نماز" است‌. امیدآفرین‌ترین فریضه در فرائض الهی نماز است.آنچیز که برای انسان امیدبخش ترین است نماز است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha