۰ نفر

ثبت ۱۸۰۰ مزاحمت تلفنی در اورژانس تهران!

۱۸ شهریور ۱۴۰۲، ۱۵:۰۹
کد خبر: 733668
ثبت ۱۸۰۰ مزاحمت تلفنی در اورژانس تهران!

رییس اورژانس استان تهران از ثبت بیش از ۱۸۰۰ مورد مزاحمت تلفنی برای اورژانس تهران در هفته گذشته خبر داد و گفت:‌ از مجموع مأموریت‌های ثبت شده طی هفته گذشته، ۳۹۳۴ مورد حوادث ترافیکی بوده است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، محمداسماعیل توکلی؛ رییس مرکز اورژانس تهران در ارتباط با حوادث هفته گذشته (۱۰ الی ۱۷ شهریور) اظهار کرد: طی این مدت در مجموع ۲۵ هزار و ۳۲۳ مأموریت در مرکز ارتباطات ۱۱۵ اورژانس استان تهران (دیسپچ) ثبت شد که در پی این مأموریت‌ها ۵۵۳۰ نفر به مراکز درمانی انتقال یافتند و ۱۹ هزار و ۷۹۳ مورد نیز در محل از خدمات اورژانس استفاده کردند.

وی گفت: در این مدت ۴۹ هزار و ۲۷۱ تماس با مرکز دیسپچ اورژانس تهران برقرار شد که از این تعداد متأسفانه ۱۸۹۷ تماس‌، مزاحمت تلفنی برای این مرکز بوده است.

توکلی ادامه داد: از مجموع مأموریت‌های ثبت شده طی هفته گذشته، ۳۹۳۴ مورد حوادث ترافیکی و ۲۱ هزار و ۳۸۹ مورد حوادث غیرترافیکی بوده است.

رییس اورژانس استان تهران در ادامه افزود: طی هفته گذشته، اورژانس هوایی ۱۷ سورتی پرواز داشته که در پی آن ۵۶ نفر به مراکز درمانی انتقال یافتند.

توکلی تصریح کرد: تصادف پراید و مانع با ۹ مصدوم، تصادف خودرو ۲۰۶ و پیکان با ۷ مصدوم و غرق شدن دو نفر در سد لتیان از حوادث مهم این هفته بوده است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha