۱۰ نفر

تور مشهد هتل مدینه الرضا + قیمت

۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۲:۳۰
کد خبر: 840435
تور مشهد هتل مدینه الرضا + قیمت

می‌خواهیم با شما به شهر مشهد سفر کنیم و از جاهای دیدنی این شهر لذت ببریم. برای اینکه شما یک سفر رؤیایی را تجربه کنید و اوقات خوشی را در کنار خانواده‌تان سپری کنید نیاز است در یک هتل خوب اقامت داشته باشید. در ابتدا باید به خرید بلیط و سپس به رزرو اتاق در یک هتل ایده ال بپردازید.

به گزارش اقتصادآنلاین، برای خرید بلیط لحظه آخری یزد مشهد و رزرو اتاق در هتل مدینه الرضا مشهد می‌توانید به وب‌سایت علی بابا سری بزنید. شما هم اگر اطلاعات کاملی پیرامون تور مشهد و اقامت در هتل مدینه الرضا ندارید در ادامه با ما همراه باشید. در مقاله پیش رو سعی بر آن داریم تا به معرفی این هتل و مکان‌های نزدیک به آن در شهر مشهد مطالبی را با شما عزیزان در میان بگذاریم. اگر قصد دارید مهمان امام رضا باشید و در هتل مدینه الرضا اقامت داشته باشید با ما همراه شوید.

اطلاعاتی پیرامون هتل مدینه الرضا

در ادامه پیرامون تاریخچه هتل و در مورد مکان‌های نزدیک به آن مطالبی را با شما به اشتراک می‌گذاریم. البته که در مورد قوانین اختصاصی این هتل نیز مطالبی را عنوان خواهیم کرد پس ما را همراهی کنید.

آشنایی با هتل مدینه الرضا

اگر می‌خواهید نزدیک حرم باشید یکی از بهترین هتل‌های که می‌تواند انتخاب شما باشد، هتل مدینه الرضا مشهد است. این هتل پنج ستاره با خدمت بی‌نظیر خود اوقات خوشی را برای شما خواهد ساخت. ازآنجایی‌که در سال ۱۳۹۲ پرسه ساخت هتل مدینه الرضا به اتمام رسیده است و مورد بهره‌برداری قرارگرفته باید بگویم هر آن چیزی که شما به آن در طی سفر نیاز دارید در این هتل مهیا است. معماری اصلی ایرانی در کنار یک طراحی شیک و بسیار زیبا از نقاط قوت مدینه الرضا به شمار می‌آید.

همچنین محیط بسیار آرام این هتل شمارا از شلوغی‌های شهر مشهد برای ساعتی در امان نگاه می‌دارد. این هتل در ۱۸ طبقه و با ۳۲۵ اتاق آماده خدمت‌رسانی به شما و مهمان‌های عزیزتان است. کیفیت غذا، رسیدگی به درخواست‌های شما، نظافت اتاق‌ها، امکانات هتل و برخورد خوب کارکنان همگی از منظر مهمان‌های این هتل امتیاز خوبی را تا به امروز به دست آورده است.

تور مشهد هتل مدینه الرضا + قیمت

خدمات بخش رستوران هتل مدینه الرضا

یکی از لذت‌های همیشگی سفر خوردن غذاهای خوشمزه آن شهر و دیار است. از همین رو باید این نوید را به شما بدهیم که هتل مدینه الرضا با بهره‌گیری از کادری مجرب و پرسنلی دوره‌دیده در بخش رستوران هر آن چیزی که شما به آن علاقه‌مند هستید را برای شما مهیا می‌کنند. منوی این رستوران شامل غذاهای ایرانی و سنتی، غذاهای گیاهی و غذاهای فست فودی برای فرزندان شما است. البته که در کافی‌شاپ هتل می‌توانید انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد را سفارش دهید بی‌آنکه نیاز باشد برای سرو یک نوشیدنی به بیرون هتل بروید.

امکانات تفریحی‌ورزشی هتل

همه ما در سفر نیاز به این داریم که مدتی را به استراحت و یا حتی ورزش که از کارهای روزانه‌مان است بپردازیم. ازآنجایی‌که ما نمی‌خواهیم شما از روتین زندگی‌تان دور بمانید. باید به شما بگویم در هتل مدینه الرضا مجموعه آبی شامل سونا، استخر و جکوزی فراهم‌شده است. همچنین می‌توانید از سالن ورزشی و سالن بدن‌سازی این هتل برای ورزش کردن در طی روز بهره بگیرید.

آیا می‌توانیم برای مراسم خود مدینه الرضا را مدنظر قرار دهیم؟

کسانی که در مشهد زندگی می‌کنند به‌خوبی می‌دانند خدمات رفاهی این هتل چقدر بی‌نظیر است. از همین رو شما به‌سادگی می‌توانید برای جلسات و سمینارهای مهم خود هتل مدینه الرضا را مدنظر قرار دهید. ازآنجایی‌که یک کتابخانه اختصاصی در این هتل وجود دارد اوقات فراغت خود را نیز می‌توانید به مطالعه در این هتل بپردازید.

راه‌های دسترسی از هتل مدینه الرضا

اگر می‌خواهید به اصلی‌ترین مکان در مشهد یعنی حرم امام رضا بورید. باید به شما بگویم از این هتل تا حرم تنها ۴۰۰ متر فاصله‌دارید. شما می‌توانید با کمتر از یک ربع پیاده‌روی در هر ساعتی از شبانه‌روز به زیارت بروید و حال و هوایی عوض کنید. از سوی دیگر به مرکز خرید آلتون، برج اداری و تجاری آرمیتاژ، مرکز خرید پروما و سایر پاساژ های ریزودرشت دیگر تنها ده دقیقه فاصله‌دارید. اگر می‌خواهید به کوه سنگی بروید با خودرو ۲۰ دقیقه فاصله شما است و برای رسیدن به طرقبه و شاندیز باید یک ساعت رانندگی کنید.

هزینه اقامت در هتل مدینه الرضا

هزینه این هتل برای اقامت به تاریخ پاییز ۱۴۰۱ به شرح زیر است. شما این هزینه را برای اقامت یک‌شب باید پرداخت کنید.

  • دوتخته دابل فصل 2.507.000
  • دوتخته تویین فصل 2.507.000
  • سه تخته فصل 3.993.000
  • آپارتمان یک خوابه دوتخته فصل 4.475.000
  • کانکت چهار تخته استاندارد 5.015.000
  • یک تخته فصل 1.488.000
  • دوتخته تویین اکونومی 1.751.000
  • دوتخته دابل اکونومی 1.751.000
  • دوتخته دابل مدریت 2.082.000
  • سه تخته اکونومی 2.237.000
  • سه تخته دابل لوکس فصل 3.918.000
  • سه تخته فصل (تخت سینگل)2.993.000
  • سوئیت یک خوابه دوتخته فصل 3.696.000
  • کانکت سه تخته استاندارد 3.995.000
  • کانکت پنج تخته استاندارد 5.501.000

تور مشهد هتل مدینه الرضا + قیمت

آدرس هتل مدینه الرضا

شما برای اقامت در این هتل باید به مشهد، خیابان شیرازی، نبش شارستان رضوی، بین شیرازی ۲، ۴ بروید.

تور مشهد هتل مدینه الرضا

اگر می‌خواهید در شهر مشهد اقامت به‌یادماندنی را داشته باشید. به شما توصیه می‌کنیم به هتل مدینه الرضا بروید. خدمات رفاهی که در این هتل برای شما فراهم‌شده است تجربه خوشی از سفر را برای شما فراهم می‌سازد. شروع قیمت برای اقامت یک‌شب در این هتل از ۸۶۵ تومان شروع می‌شود. این هتل ۱۸ طبقه تقریباً ۳۲۵ اتاق و سوئیت برای خدمت‌رسانی به شما عزیزان مهیا کرده است.

امید است مطالب پیش رو در راستای آشنایی شما عزیزان با این هتل ۵ ستاره و تازه تأسیس موردتوجه واقع‌شده باشد و ازاین‌پس بهترین‌ها در پیش روی شما و خانواده‌تان باشد. در همین راستا باید بگویم اگر می‌خواهید به خرید بلیط لحظه آخری یزد مشهد بپردازید می‌توانید به وب‌سایت علی بابا بروید. همچنین برای رزرو اتاق در هتل مدینه الرضا مشهد نیز می‌توانید وب‌سایت علی بابا را به یاد داشته باشید.

این مطلب رپورتاژ است و توسط تحریریه اقتصادآنلاین تهیه نشده است

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 9
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • Aa IR ۲۰:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۹
    0 0
    سلام كاش میشد در مورد سرویس دهی به پرسنل هتل هم صحبتی داشته باشید،که هرچه تعطیلات بیشتر میشه حجم کار پرسنل هتل هم افزایش پیدا میکنه،ولی متاسفانه نسبت به کارشون ۰حقوق پایین دریافت میکنن،،یه کارمند هتل