۰ نفر

برترین میکروفون یقه ‌ای مناسب برای تولید محتوا در اینستاگرام کدام اند؟

۸ اسفند ۱۴۰۲، ۹:۳۳
کد خبر: 827140
برترین میکروفون یقه ‌ای مناسب برای تولید محتوا در اینستاگرام کدام اند؟

اگر علاقه‌مند به فعالیت حرفه‌ای در اینستاگرام هستید، در کنار اهمیت تصویر، کیفیت صدای شما نیز موضوع بسیار مهمی است. برای این که بتوانید صدای خود را به بهترین شکل ممکن ضبط کنید، نیاز است تا از میکروفون‌های با کیفیت استفاده کنید. یکی از انواع میکروفون‌هایی که می‌توانید خریداری کرده و از آن برای تولید محتوا در اینستاگرام استفاده کنید، میکروفون یقه ‌ای است که در انواع مختلفی تولید می‌شود. در ادامه شما را با بهترین میکروفون یقه ‌ای بی سیم موجود در بازار ایران آشنا خواهیم کرد، پس با ما همراه باشید.

میکروفون یقه ‌ای بیسیم بویا مدل by-wm4 pro

بویا BY-WM4 PRO یکی از بهترین میکروفون یقه ‌ای بی سیم است که برای تولید محتوا در اینستاگرام گزینه عالی است. اگر به دنبال میکروفونی بی سیم، سبک و باکیفیت برای ضبط صدا هستید، بهتر است تا اقدام به خرید میکروفون یقه ‌ای بویا BY-WM4 PRO کنید.

یکی از ویژگی‌های میکروفون بلوتوثی یقه ‌ای بویا BY-WM4 PRO ابعاد جمع و جور آن است. همچنین این میکروفون وزن کمی داشته و تنها ۴۷ گرم است. شما می‌توانید به راحتی این میکروفون را به گوشی‌های هوشمند، دوربین‌ها و سایر دستگاه‌های مجهز به جک ۳.۵ میلی متری وصل کنید. این ویژگی باعث می‌شود تا بتوانید از آن به عنوان میکروفون یقه ‌ای بلوتوثی برای گوشی نیز استفاده کنید.

برترین میکروفون یقه ‌ای مناسب برای تولید محتوا در اینستاگرام کدام اند؟

فرکانس پاسخ گویی که این میکروفون دارد بین ۳۵ تا ۱۴۰۰۰ هرتز بوده و شاهد حساسیت ۹۰ دسی بل هستیم. در این محصول نسبت سیگنال به نویز ۸۴ دسی بل وجود دارد که باعث می‌شود تا صدای ضبط شده شما نویز و صداهای ناخواسته نداشته باشد.

بلوتوثی که در این میکروفون یقه ‌ای بلوتوثی وجود دارد به شما برد ۵۰ متری را ارائه می‌دهد و به شما آزادی عمل و تحرک حین ضبط صدا را نیز می‌دهد. برای تامین انرژی در این میکروفون بلوتوثی یقه ‌ای باید از دو باتری نیم قلمی AAA استفاده کنید. بعد از استفاده از این باتری‌ها می‌توانید تا 20 ساعت از میکروفون بی سیم یقه ‌ای خود استفاده کنید. علاوه بر این که میکروفون بیسیم یقه ‌ای بویا مدل by-wm4 pro برای تولید محتوا در اینستاگرام مناسب است، می‌توانید از این میکروفون یقه ای برای ضبط صدا نیز استفاده کنید.

میکروفون بی سیم یقه ‌ای AirSky Dual Mic Type-C

یکی دیگر از میکروفون یقه ای بی‌ سیم که با کیفیت عالی خود برای تولید محتوا در اینستاگرام مناسب است، میکروفون بلوتوثی یقه ای مدل AirSky Dual Mic Type-C است. این ست میکروفون بی سیم یقه ‌ای با کیفیت صدای عالی و امکانات کاربردی، انتخابی ایده آل برای تولید محتوای حرفه‌ای در یوتیوب، اینستاگرام، آپارات و... است. حتی اگر دنبال خرید میکروفون یقه‌ ای سخنرانی نیز هستید، باز هم می‌توانید AirSky Dual Mic Type-C را خریداری کنید.

اگر قصد دارید تا قبل از خرید میکروفون یقه ‌ای بی سیم AirSky Dual Mic Type-C دید کاملی در مورد مشخصات فنی این محصول داشته باشید، باید به این نکته توجه کنید که این محصول فرکانس پاسخگویی 20 هرتز تا 20 کیلوهرتز دارد. حساسیت این محصول 26 دسی بل بوده و شاهد نسبت سیگنال به نویز 64 دسی بل در این میکروفون یقه ‌ای بلوتوثی هستیم.

یکی از فناوری‌هایی که در میکروفون یقه ‌ای بی سیم AirSky Dual Mic Type-C موجود است، سیستم هوشمند حذف نویز است که باعث شده تا بتوان از این محصول در محیط‌های شلوغ و پر سر و صدا نیز استفاده کرد.

برای اتصال این میکروفون یقه ‌ای بلوتوثی به دستگاه‌های مختلف باید از کابل Type-C استفاده کنید. شما می‌توانید از طریق این کابل، میکروفون یقه ‌ای AirSky Dual Mic Type-C را به گوشی‌های موبایل، تبلت، لپ تاپ و... وصل کنید.

میکروفون یقه ‌ای بیسیم مدل K9 Dual Lightning

اگر گوشی شما آیفون است و یا قصد دارید تا میکروفون یقه ‌ای بی سیم بخرید که به دستگاه‌های با پورت لایتنینگ وصل بشود، می‌توانید به سراغ میکروفون یقه ‌ای بی سیم مدل K9 Dual   Lightning بیایید. این محصول به طور خاص برای گوشی‌های آیفون طراحی شده است.

برترین میکروفون یقه ‌ای مناسب برای تولید محتوا در اینستاگرام کدام اند؟

فرکانس پاسخگویی این محصول بین 20 هرتز تا 20 کیلوهرتز بوده و شاهد حساسیت 26 دسی بل در این محصول هستیم که باعث می‌شود تا بتوانید صدایی شفاف و واضح را ضبط کنید. نسبت سیگنال به نویز این محصول 64 دسی بل است که باعث می‌شود تا صدای ضبط شده از نویزهای محیطی جدا شده و کیفیت آن به طور قابل توجهی افزایش پیدا کند. اگر به دنبال خرید میکروفون یقهای بی سیم قابل حمل هستید، این محصول گزینه مناسبی برای شما است چرا که این میکروفون یقه ‌ای ابعاد 10 * 10 *60 میلی متر داشته و وزن آن نیز تنها 10 گرم است که حمل و نقل آن را آسان می‌کند. از نظر قیمت میکروفون یقه‌ ای K9 Dual Lightning نیز قیمت خیلی زیادی نداشته و این موضوع باعث شده تا این میکروفون بلوتوثی یقه ‌ای گزینه مقرون به صرفه و انتخابی ایده آل برای تولید محتوای ویدئویی، پادکست، مصاحبه و... باشد.

میکروفون یقه ‌ای بی سیم K61 Dual Lightning

یکی دیگر از بهترین میکروفون یقه ‌ای بی سیم موجود در بازار، میکروفون یقه ‌ای بلوتوثی K61 Dual Lightning است. این محصول به واسطه طراحی سبک و وزن 15 گرمی که دارد، به شما آزادی عمل کامل در حین ضبط ویدئو می‌دهد.

این میکروفون نیز به نحوی تولید شده که می‌توانید آن را از طریق پورت لایتنینگ به گوشی‌های آیفون متصل کنید. شما می‌توانید از طریق این میکروفون صدا را با کیفیت بی نظیر و فرکانس پاسخ گویی 20 هرتز تا 20 کیلوهرتز ضبط کنید. لازم به ذکر است که حساسیت این میکروفون یقه‌ ای برای ضبط صدا 36 دسی بل است.

این میکروفون یقه‌ ای سخنرانی و تولید محتوا به خاطر کیس شارژی که دارد، به شما امکان استفاده طولانی مدت از آن را فراهم می‌کند. البته نکته‌ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که به دلیل وجود 2 میکروفون در پک این محصول، از نظر قیمت میکروفن یقه ‌ای بی سیم K61 Dual Lightning، قیمت بالاتری نسبت به سایر محصولات معرفی شده در این مطلب دارد. با این حال اگر به دنبال خرید میکروفن یقه ای بی سیم هستید که دو میکروفون داشته باشد و قیمت میکروفون یقهای برای شما اهمیت ندارد، این محصول گزینه مناسبی برای شما است.

حرف آخر

در این مطلب تلاش کردیم تا شما را با بهترین میکروفون یقه ‌ای بلوتوثی موجود در بازار ایران آشنا کرده و در مورد ویژگی‌های این دسته از محصولات اطلاعات جامع و کاملی را به شما ارائه دهیم. شما می‌توانید با توجه به موارد گفته شده در این مطلب، اقدام به خرید میکروفون یقه ‌ای درجه یک برای تولید محتوا در اینستاگرام کرده و از این دسته از محصولات استفاده کنید.

این مطلب رپرتاژ آگهی می باشد و توسط تحریریه اقتصاد آنلاین تهیه نشده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha