۲ نفر

اتفاق مهمی که دو روز دیگر می‌افتد

۸ دی ۱۴۰۲، ۱۹:۰۹
کد خبر: 816610
اتفاق مهمی که دو روز دیگر می‌افتد

بر اساس آمار اداره سرشماری آمریکا که روز پنجشنبه هفتم دی منتشر شد، جمعیت جهان در اولین روز سال ۲۰۲۴ میلادی (چهار روز دیگر) به بیش از هشت میلیارد نفر خواهد رسید. بر اساس این گزارش، جمعیت جهان در سالجاری میلادی ۷۵ میلیون نفر افزایش یافته است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از آرمان ملی، بر اساس آمار اداره سرشماری آمریکا که روز پنجشنبه هفتم دی منتشر شد، جمعیت جهان در اولین روز سال ۲۰۲۴ میلادی (چهار روز دیگر) به بیش از هشت میلیارد نفر خواهد رسید.

بر اساس این گزارش، جمعیت جهان در سالجاری میلادی ۷۵ میلیون نفر افزایش یافته است.

اداره سرشماری ایالات متحده می‌گوید نرخ رشد جهانی در سال جاری میلادی کمی کمتر از یک درصد بود. طبق آمار اداره سرشماری، از آغاز سال ۲۰۲۴ در هر ثانیه ۴.۳ تولد و دو مرگ در سراسر جهان ثبت می‌شود.

نرخ رشد جمعیت در ایالات متحده در سال جاری میلادی ۵۳ صدم درصد بود و ۱.۷ میلیون نفر به جمعیت این کشوراضافه شد. به این ترتیب، جمعیت آمریکا در روز سال ۲۰۲۴ به ۳۳۵.۸ میلیون نفر خواهد رسید.

انتظار می رود از آغاز سال ۲۰۲۴، ایالات متحده در هر ۹ ثانیه یک تولد و هر ۹.۵ ثانیه یک مرگ را تجربه کند. با این حال و بر اساس گزارش اداره سرشماری، مهاجرت افراد از دیگر کشورها مانع از کاهش جمعیت در آمریکا خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۸
    0 0
    هرچی اطلاعات وکشفیات امریکا هست ..جای تعجب داره برا همینه تمام مسولان بچهاشون اونطرف زندگی میکنن برن جهنم ولی اینطرف نصیحت ها وبقیه چیزا برای ماهست
  • ضیا یی IR ۲۱:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۸
    0 0
    آمریکا مگر قیم دنیاست که آمار جمعیت کشورها را داره
  • یک مسلمان IR ۲۲:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۸
    0 0
    البته تاالآن باید۲۹ هزارنفر،مردم مظلوم فلسطین وغزه که اخیراًقتل عام شدند را ازکلّ جمعیت کم کنیدواین تراژدی عم بار بسیارجای تاسّف دارد،.
  • جهاندار IR ۰۱:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۹
    0 0
    مثل،اینکه،جمعیت،جهانی،بعضی،ازصاحبان،قدرت درجهان،را،قلقلک،داده،بنابراین،دراین،مدت،سالها اگردرجهان،مرض،کرونا،نیامده،بودوانقدرکشتار، نکرده،بود،لابد،امروزجعمیت،جهانی،دارای،یک، محاسبه،ای،متفاوتری،ازاین،رقم،میبود ،پسدوباره کرم،میریرزند،تایک،اپدمی،جدید،بیارندتا،باری، دیگر،قدارهای،آدم،دروکن،را،راه،بی،اندازن،تا،دوبار بناکنند،انسانهای،بدبخت،را،ازروی،این،کره،خاکی دروکنند،،