۰ نفر

کشف ۲ تن مواد شوینده تقلبی در سمنان

۹ آذر ۱۴۰۲، ۱۴:۴۸
کد خبر: 810976
کشف ۲ تن مواد شوینده تقلبی در سمنان

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان سمنان از کشف دو تن مواد شوینده تقلبی و دستگیری یک نفر در این رابطه در شهرستان سمنان خبر داد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، سرهنگ احمد حاج پروانه امروز (پنجشنبه، نهم آذر ماه) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز و سوخت، ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان هنگام کنترل خودروهای عبوری در محور سمنان - دامغان به یک دستگاه نیسان با بار زیاد مواد شوینده مشکوک شدند و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بررسی‌های اولیه پلیس مشخص شد این خودرو دارای مقادیر زیادی مواد شوینده با برچسب شرکت‌های معتبر است. راننده مدارک لازم و بارنامه نداشت و به همین دلیل، وسیله نقلیه برای بررسی بیشتر به مقر انتظامی منتقل شد.

این مقام انتظامی بیان کرد: برابر نظریه اولیه کارشناس غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی سمنان، تمام کالاها تقلبی و خارج از شبکه توزیع بودند. ارزش ریالی آنها ۲۳۱ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال اعلام شد.

سرهنگ حاج پروانه از بازداشت یک نفر متهم در این رابطه خبر داد و افزود: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی معرفی و خودرو او توقیف شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان سمنان از مردم خواست که در صورت دیدن هرگونه فعالیت غیرمجاز و قاچاق و احتکار توسط افراد سودجو، مراتب را در اسرع وقت با شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha