۲ نفر

گزارش میدانی اقتصادآنلاین از بازار لوازم خانگی؛

حتما قبل از خرید سینک ظرفشویی توکار با معایب آشنا شوید! + لیست قیمت انواع سینک

۹ آذر ۱۴۰۲، ۱۶:۳۰
کد خبر: 810716
حتما قبل از خرید سینک ظرفشویی توکار با معایب آشنا شوید! + لیست قیمت انواع سینک

در این مطلب به بررسی قیمت انواع سینک ظرفشویی می پردازیم.

اقتصاد آنلاین - فائزه امین پویا؛ مدلی که امروزه به خاطر ظاهر مدرن و طرح های جذاب تر بیشتر در خانه ها مشاهده میشه. یک صفحه کابینت را در نظر بگیرید که داخل آن به اندازه سینک برش خورده است و سینک ظرفشویی در دل کابینت قرار می گیرد به این نوع سینک ظرفشویی، توکار می گویند.

دور تا دور سینک توکار را کابینت پوشش می دهد پس نصب این نوع سینک، کاری تخصصی است.

اکثر طراحان داخلی و دیزاینر ها از این نوع سینک در طراحی های خود استفاده می کنند و در آشپزخانه های مدرن و امروزی سینک توکار حرف اول را میزند.

اکثر برند های موجود در بازار مدل های مختلفی برای سینک توکار تولید کرده اند. در مجله هوگونیک بررسی شده است که از محبوب ترین برند ها برای سینک گرانیتی توکار میشه از شاک، بلانکو و سینک فونیکس نام برد و برای سینک استیل توکار برند های اخوان، استیل البرز، کن و بیمکث حرف اول را میزنند.

معایب سینک توکار

تا اینجا من و همسرم متوجه شدیم که سینک قبلی آشپزخانه ما توکار بوده. همسرم همیشه از خیس شدن اطراف سینک کلافه بود و مدام نگران کابینت ها بود. برای این کار دستمال هایی خریده بود و وقتی که ظرف می شست اطراف سینک قرار میداد که رطوبت به کابینت آسیب وارد نکنه.

به خاطر همین زمان هایی که مهمان داشتیم همیشه خودش ظرف ها را می شست تا مراقب خیس شدن کابینت ها باشد.

تا اینکه تصمیم گرفتیم ماشین ظرفشویی بخریم تا کمتر از سینک ظرفشویی استفاده کنیم. سینک توکار ایده آل برای کسانی است که ماشین ظرفشویی دارند و روزانه ظروف کمی را با دست می شورند.

کیفیت نصب سینک توکار بسیار مهم است، در صورتی که سینک به خوبی روی صفحه کابینت اجرا نشود و آب بندی اصولی نشده باشد، آب به کابینت نفوذ می کند و بعد از مدتی کابینت خراب می شود.

پس اگر قصد خرید سینک توکار دارید حتما از نصاب حرفه ای استفاده کنید و سعی کنید از کابینتی استفاده کنید که نسبت به رطوبت حساس نباشد.

معایب سینک توکار با اینکه قابل توجه هستند اما فروش بیشتری نسبت به سینک روکار دارند و دلیل آن هم زیبایی این نوع سینک است. این نشان میدهد آشپزخانه مدرن اولویت بالایی دارد و خانم ها ترجیح می دهند آشپزخانه زیبا داشته باشند و این دردسر ها را مدیریت کنند.

برای اطلاع از جدیدترین قیمت لوازم خانگی و آگاهی از نرخ‌ها در بازار لوازم خانگی ایرانی و خارجی روزانه به سرویس "لوازم خانگی" در پایگاه خبری اقتصاد آنلاین مراجعه نمایید.

لازم به ذکر است که اقتصاد آنلاین دخل و تصرفی در قیمت‌ها ندارد. ممکن است قیمت یخچال فریزر در سطح بازار تحت تاثیر عوامل مختلف با اندکی افزایش یا کاهش قیمت خریدوفروش شود.

قمیت انواع سینک ظرفشویی
برند مدل قیمت/ تومان
ایلیا استیل ۶۰۳۰
۱۳,۲۸۰,۰۰۰
ایگنیشن  ART کد B۱S
۱۲,۰۰۰,۰۰۰
کن  cn۱۰۴ ۱۲,۴۰۰,۰۰۰
اخوان ۳۵۹ ۱۰,۵۰۰,۰۰۰
فورنیکو fs ۶۴۴ ۱۰,۲۰۰,۰۰۰
استیل البرز CRYSTAL-W ۸,۸۰۰,۰۰۰

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • 4860546361 IR ۰۹:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
    0 0
    نمیدوتم