۰ نفر

گزارش روزانه کدال ۱۱ شهریور؛

طلب پتروشیمی کرمانشاه از دولت چقدر است؟

۱۱ شهریور ۱۴۰۲، ۱۸:۵۸
کد خبر: 732862
طلب پتروشیمی کرمانشاه از دولت چقدر است؟

اطلاعیه‌های امروز منتشر شده در سامانه کدال بیشتر حول شفاف‌سازی در خصوص شایعات و همچنین برگزاری مزایده‌ و مناقصه‌ها موضوعیت داشت.

اقتصادآنلاین - حسام بهمن آبادی؛ در اطلاعیه‌های امروز سامانه کدال پتروشیمی کرمانشاه نیز مانند پتروشیمی پردیس از آغاز پرداخت مطالبات اوره سازان خبر داده است.

این پتروشیمی مطالبات خود از دولت را مبلغ ۳۶.۴۵۸.۵۴۱ میلیون ریال اعلام کرده است و همچنین در این اطلاعیه ذکر شده با عنایت به آنکه بدهی اشاره شده در صورت‌های مالی شرکت منعکس گردیده است این موضوع آثار سود و زیانی بر عملکرد شرکت نداشته است.

کدال نگر یازدهم شهریور

کرماشا

 مطالبات اوره از شرکت خدمات حمایت کشاورزی

فاراک

اجرای زیر سازی محور چمخالهرودسر وساخت پل شلمانرود :

بر اساس ابلاغیه شمارخ ۰۲/۲۷۱۳۹/س مورخ ۱۴۰۲/۰۶/۰۹ اداره کل راه و شهرسازی استان گیلان این شرکت برنده ابلاغ انجام تکمیل عملیات اجرایی زیرسازی محور چمخاله – رودسر کیلومتر ۳،۳۰۰ الی ۴،۹۰۰ و ساخت و تکمیل پل شلمانرود و ابنیه فنی مربوطه به مبلغ ۲،۴۸۹،۶۶۳ میلیون ریال گردیده است. مدت زمان اجرای پروژه ۲۴ ماه خواهد بود.

قشیر

نتایج برگزاری مزایده :

موضوع مزایده : پیش فروش ۳۰۰۰ تن ملاس

نتایج برگزاری مزایده : مقدار ۳۰۰۰ تن ملاس به نرخ ۱۰۵،۲۰۰ به ازای هر کیلو به شرکت خمیر مایه رضوی پیش فروش گردید.

مبلغ مورد توافق : ۳۱۵,۶۰۰ میلیون ریال

شغدیر

شفاف سازی در خصوص شایعه، خبر یا گزارش منتشر شده :

پیرو اخبار منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر آتش سوزی در شرکت پتروشیمی غدیر به استحضار می رساند در چهارشنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۶/۰۸ به دلیل نشت ماده شیمیایی vcm منجر به آتش سوزی جزئی در واحد ۵۰۴ این شرکت گردید که بلافاصله با اقدام به موقع تیم های آتش نشانی در همان دقایق اولیه آتش مهارو شرایط عادی سازی گردید.خوشبختانه این حادثه هیچگونه مصدومی نداشته است و همچنین در حال حاضر تولیدPVC به روال عادی در حال انجام می باشد.

غکورش

دریافت مجوز تغییر بیش از ۱۰ درصد در نرخ فروش محصولات یا ارائه خدمات:

احتراماً در راستای اجرای مفاد ماده ۱۳ دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکتهای ثبت شده نزد سازمان بورس و اوراق بهادار به استحضار می رساند بر اساس مصوبه اخیر کارگروه تنظیم بازارو سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان مقرر گردید، قیمت انواع روغن خوراکی از تاریخ ۱۴۰۲/۰۶/۰۹ بشرح ذیل کاهش یابد: ردیف روغن درصد کاهش ۱ روغن مایع آفتابگردان ۱۵ ۲ روغن سرخ بدون پالم ۱۲ ۳ روغن نیمه جامد ۱۲ لذا پیرو دستورالعمل سازمان حمایت از تولید کننده و مصرف کننده از تاریخ ابلاغ دستورالعمل مذکور، درخصوص اصلاح نرخ های مصوب محصولات روغن نباتی طبق نرخ های اعلامی در سامانه اطلاع رسانی قیمت کالا و خدمات (www.۱۲۴.ir) اقدام خواهد گردید. لازم به ذکر است تغییرات قیمتی فوق ناشی از کاهش قیمت های جهانی روغن خام بوده و هزینه های تبعی آن نظیر هزینه حمل و نقل می باشد.

غمایه

نتایج شرکت در مزایده :

نتایج شرکت در مزایده شرکت قند شیروان مورخ ۱۴۰۲/۰۶/۰۹ : طبق اطلاعیه شماره ۱۰۷۷۴۳۲ مورخ ۱۴۰۲/۰۶/۱۱ ، شرکت قند شیروان که در سامانه کدال منتشر کردیده، این شرکت یرنده مزایده شده و جهت پیش خرید ۳۰۰۰ تن ملاس به نرخ هر کیلو ۱۰۵،۲۰۰ ریال و نحوه تسویه ۵۰ درصد در تاریخ معامله و الباقی مورخ ۱۴۰۲/۰۷/۱۰ می باشد.و واریز مبلغ ۱۶،۰۰۰ میلیون ریال معادل ۵ درصد مبلغ معامله نزد شرکت قند شیروان به عنوان سپرده مزایده می باشد.

خفولا

شرکت در مناقصه :

موضوع مناقصه :خدمات بارگیرخانه کارخانه سیمان سپاهان

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha